Leuke Quotes en uitspraken

Gestart door Ben, 14-02-2004 09:02:14

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Youp van 't Hek:

De enige vonken die in mijn huwelijk oversprongen, waren tussen de aluminiumdeuren en de nylonvloerbedekking.    ;D

Kingfisher

Citaat van: viking_in_shorts op 06-03-2009 15:07:20
Vind het moeilijk hoor - sinds ik een nichtje heb met Down Syndroom weet ik ook niet of ik nog mag lachen over de Josti-band. Ik denk 't wel, maar t voelt anders ....

Zolang het enigzins "normaal" is mbt het lachen moet het kunnen, anders zou het hypocriet zijn.
Het wordt wat anders als mensen overgaan tot het consequent belachelijk maken c.q. misbruik maken van dergelijke groepen mensen.
Ik heb zelf een zwaar gehandicapte broer gehad waar ik af en toe vreselijk om kon lachen als ie weer eens iets geks deed. Zoiets is menselijk. Maar inderdaad het gaf soms wel een "vreemd" gevoel.

Kortom; lachen is gezond en bovenal menselijk! Zolang de intenties goed zijn  :angel:

Kingfisher

Als je weet hoe het voelt om thuis te komen bij een vrouw die je een klein beetje warmte, een beetje genegenheid en een beetje liefde geeft.................. heb je je waarschijnlijk in het huis vergist.....

Wout309t

Homer Simpson:

"I've three kids and no money. Why can't I have no kids and three money?"
2011 V70 2.0T R-Design MT

thuur

Citaat van: Wout309t op 09-03-2009 09:33:59
Homer Simpson:

"I've three kids and no money. Why can't I have no kids and three money?"

Al meer dan 6 jaar in mijn favorieten:
http://smacie.com/randomizer/simpsons/homer.html?Homer.x=106&Homer.y=172

Gr :eusa_dance:

Ben

In de trein:

"Wegens een oponthoud hebben we enige vertraging."

"Zo meteen arriveren wij te Amersfoort -- voor de liefhebber, én natuurlijk wie er woont."

"Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw bagage, aangezien het omgekeerde zelden voorkomt."

"Zoals u merkt staan wij nog even stil -- dat komt, ze moeten nog effe een plekkie voor ons zoeken op Amsterdam Centraal."

"Denkt u bij het verlaten van de trein aan uw EIGEN bagage."

"We kunnen nog niet vertrekken, want we zijn nog op zoek naar een machinist."

Reitse

"We verzoeken u de trein vriendelijk te verlaten"

V70geRwin

"U hoeft zich niet allemaal door 1 deur te persen, deze trein heeft meerdere deuren..."

ren97v70

Even eentje uit de oude doos:

" It is nice to be important but it is more important to be nice! "

8) René

Walter

In de trein die halverwege tussen twee stations stil staat omdat ie op een verkeerd spoor is gedirigeerd:
Omroeper: "Wegens foutje in de regie staan we op het spoor naar Amsterdam"
Eerste passagier: "waar zouden we zijn zonder de trein"
Tweede passagier: "Ik weet niet waar, maar we waren wel op tijd geweest"
Conducteur: "grrrmbbl"<loopt boos weg zonder iets te zeggen>

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Wout309t

Citaat van: rené97v70 op 09-03-2009 14:14:05

8) René

Dat was Scooter... Dat was ook gelijk het enige nuttige wat hij ooit heeft uitgesproken.. :D

BOV

Citaat van: Reitse op 17-02-2004 10:02:17
Vraag jij je ook wel eens af?

Als een vlieg op een plafond landt, maakt hij dan een looping of een draai om z`n as?

Lang werd gedacht dat vliegen een gevechtspiloot-manoeuvre uitvoeren om op het plafond te landen, m.a.w. dat ze tijdens het vliegen om hun horizontale lengte-as draaien. Wetenschappers hebben met behulp van state-of-the-art high speed videocamera's aangetoond dat dat niet zo is.

Net voor het landen, strekt de vlieg haar voorste poten tot voorbij haar kop en maakt daarmee contact met het plafond. Dan maakt ze gebruik van het momentum (behoud van kinetische energie) dat ze verzamelde tijdens haar vlucht om de rest van haar lichaam tegen het plafond te hijsen. De vlieg grijpt dus het plafond boven haar hoofd vast en zwiert zich er dan tegenaan. Zo lijkt ze meer op een acrobaat dan op een gevechtspiloot als het op landen aankomt.

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
I take pictures and build stuff...

Jur

heb je daar echt 5 jaar naar gezocht?  ;D

Spin!

Citaat van: Wout309t op 09-03-2009 14:38:56
Citaat van: rené97v70 op 09-03-2009 14:14:05

8) René

Dat was Scooter... Dat was ook gelijk het enige nuttige wat hij ooit heeft uitgesproken.. :D

Die had wel meer wazige uitspraken in zijn nrs:

"How much is the fish?"
"The painted cow"
"Respect for the man in the icecream van"

www.vm-parts.nl

Wout309t

"The chase is better than the catch" :D

Uberfout