Achterspoiler sedan

Gestart door Huib, 24-09-2002 18:19:47

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Laserblue op 17-09-2006 18:34:13

een 854 zonder spoiler is gewoon een grote 460  :eusa_whistle:

:evil:

En een V70 is een kleine FH16?  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Tja, ik vond die van mij ook altijd erg mooi zonder achterspoiler. Maar ja toen was ik daar aan gewend dus toch maar een spoiler. Vind een 850 zonder spoiler ook nog steeds erg mooi, zoals die van jou Tom dat ziet er gewoon super uit.

tazzie12

Hoe sterk moet het zijn? met andere woorden ben ik er niet van overtuigd dat een spoiler op de achterklep echt werkt.
Het staat wel slordig als zo`n spoiler op de snelweg ligt.
Mij is altijd verteld dat een spoiler het meest effect heeft als deze nagenoeg gelijk loopt met je daklijn.

succes met deze info.

Wout309t

Ten 1e: Mooie opgraving!
Ten 2e: Die mensen die dat verteld hebben, hebben geen verstand van aerodynamica... ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

LPGLE

ik hoop wel dat het werkt      ;D    ....ik heb er gister één besteld.....

LQDI

Hallo,

Na meerdere zoekpogingen is het me niet gelukt om een montagehandleiding voor een GLT spoiler te vinden. VCCS Installation Instructions gaat niet verder terug in de tijd dan de eerste generatie S40/V40 en VIDA waagt zich hier ook niet meer aan. Heeft iemand hier de montagehandleiding hiervoor?

Ik hoop van jullie te horen.

Bvd.

Jack v

stuur eens een pb aan MARC van ET tuning?
Ik had ook al een link in je andere post gezet heb je daar niets aan?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

@®-

Citaat van: LQDI op 17-02-2011 11:22:57
Hallo,

Na meerdere zoekpogingen is het me niet gelukt om een montagehandleiding voor een GLT spoiler te vinden. VCCS Installation Instructions gaat niet verder terug in de tijd dan de eerste generatie S40/V40 en VIDA waagt zich hier ook niet meer aan. Heeft iemand hier de montagehandleiding hiervoor?

Ik hoop van jullie te horen.

Bvd.

Ik heb deze spoiler op min 850 gehad voor ik de "platte" spoiler (T-5R spoiler) gemonteerd had.

Ik heb deze spoiler gewoon zonder het bevestigingsmateriaal (want ik wilde niet door mijn klep boren) met ruitennkit (sikaflex) gekit. Dit heeft erop gezeten tot ik de andere spoiler ging monteren. Ook vondt ik persoonlijk het middenstuk niet mooi en heb ik deze eruit gelaten.

Het monteren zonder boren is verder niet spannend maar wel functioneel.

LQDI

Citaat van: Jack v op 17-02-2011 11:27:03
stuur eens een pb aan MARC van ET tuning?
Ik had ook al een link in je andere post gezet heb je daar niets aan?

Nou met die link kwam ik hier uit. Aangezien hier niets stond over montagehandleidingen heb ik het hier ook maar even neergezet.

Bedankt!

LQDI

Heb de spoiler zelf in eerste instantie gemonteerd met 2 componentenkit. Dit werd mij na het monteren toch maar afgeraden hoewel hij er voor mijn gevoel goed op zit. Maarja onthoofde motorrijders door losvliegende spoilers is ook niet wat ;D

tom480

Citaat van: LQDI op 17-02-2011 14:30:06
Heb de spoiler zelf in eerste instantie gemonteerd met 2 componentenkit. Dit werd mij na het monteren toch maar afgeraden hoewel hij er voor mijn gevoel goed op zit. Maarja onthoofde motorrijders door losvliegende spoilers is ook niet wat ;D

Nou, die waait je d'r niet  meer af ;D
- R1200GS -

@®-

Citaat van: LQDI op 17-02-2011 14:30:06
;D ;D ;D

Daarom heb ik ruitenkit gebruikt. Vóór en achter ruiten blijven er ook in zitten.

Ik heb 1,5 jaar rondt gereden met mijn geplakte spoiler en zat prima vast.