Achterspoiler sedan

Gestart door Huib, 24-09-2002 18:19:47

Vorige topic - Volgende topic

Huib

Heeft iemand enig idee waar je een achterspoiler met derde remlicht voor een volvo T5 sedan zou kunnen bestellen?
( Behalve de dealer tegen absurde prijzen)
Ik meen op het forum een keer iets over goedkoop bestellen in Duitsland te hebben gelezen, maar kan dat niet meer terug vinden. ???

denkweb

stond net ergens op dit forum geloof ik... zal ff uitkijken voor je..

denkweb

lol

Mellow_yellow

Er staat inderdaad een originele T5 achterklepspoiler te koop op de te koop secte van de site. In het Olive Green gespoten en met derde remlicht.

Huib

Klopt, er wordt inderdaad een spoiler te koop aangeboden.
helaas een pittige prijs :o, moet nl ook nog gespoten worden.

Maar bedankt voor de tip.

Maarten

Misschien een stomme opmerking maar wat dacht je van European Tunning.nl  
Ik ben zelf nu een spoiler aan het kopen via een jonge die vlakbij de Duitse grens woont , en die biedt mij een orginele Estate spoiler aan voor  ongeveer 240 euro   en dan in elke gewenste kleur.en hij kan aan meerdere komen.
Wil je zijn tel.nummer hebben   bel me dan even tijdens kantoor uren   bij redactie bekend
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Mellow_yellow

Let wel op dat je een originele spoiler hebt, anders moet je gaan boren e.d. Dat zou mij de minderprijs niet waard zijn.... Ik vind die 250 euro (is toch een vraagprijs...?) voor die aangeboden T5 spoiler mét remlicht trouwens niet veel als je toevallig dezelfde kleur auto hebt. Er rijden genoeg 850 sedans rond in het Olive Green. Vraag de nieuwprijs maar eens op bij de dealer.  :D

Mellow_yellow

CiteerMisschien een stomme opmerking maar wat dacht je van European Tunning.nl  
Ik ben zelf nu een spoiler aan het kopen via een jonge die vlakbij de Duitse grens woont , en die biedt mij een orginele Estate spoiler aan voor  ongeveer 240 euro   en dan in elke gewenste kleur.en hij kan aan meerdere komen.
Wil je zijn tel.nummer hebben   bel me dan even tijdens kantoor uren   bij redactie bekend
Groet Maarten

Dit topic gaat toch over een spoiler voor een sedan?

denkweb

tja...

Reitse

Ach.. Sedan.. Estate... marginal difference... [smiley=cwm1.gif]

denkweb

c'est dan :-)

Huib

Zit er nou verschil in het bevestigen van een orginele en een imitatie achterspoiler (Sedan)?
Belde even met autorima en die had ze voor 200,- euro.
Het bevestigen zou bij beide op dezelfde manier gaan,
met sterke dubbelzijdig tape en een soort kit. Het verschil met een orginele was dat deze gelijk door volvo zelf in de gewenste kleur geleverd wordt.
Weet iemand of dit inderdaad zo is? ???
Ik wil nl zien te voorkomen dat de boel door vocht en temp beneden 0 graden weer loslaat.

Reitse

Mijn spoiler (sedan) zit met een aantal schroeven vast... dubbelzijdig tape en wat kit lijkt me niet sterk genoeg als je wat tempo rijdt...

Mellow_yellow

CiteerZit er nou verschil in het bevestigen van een orginele en een imitatie achterspoiler (Sedan)?
Belde even met autorima en die had ze voor 200,- euro.
Het bevestigen zou bij beide op dezelfde manier gaan,
met sterke dubbelzijdig tape en een soort kit. Het verschil met een orginele was dat deze gelijk door volvo zelf in de gewenste kleur geleverd wordt.
Weet iemand of dit inderdaad zo is? ???
Ik wil nl zien te voorkomen dat de boel door vocht en temp beneden 0 graden weer loslaat.

Nieuw of gebruikt bij Rima? Een originele spoiler voor een 850 sedan zit met 3M dubbelzijdige tape en 2 klemplaatjes aan de kofferklep vast. Bij de imitatiespoiler voor een estate moeten er gaten geboord worden en bij een originele niet. Ik weet niet hoe dat met een sedan-spoiler zit.

denkweb

Sedan spoiler is 4 gaatjes boren...