Wie ben ik?

Gestart door HarmW, 01-06-2010 21:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HarmW

Hallo

Mijn naam is Harm. Ik ben al een poosje lid van dit forum maar heb mijzelf nooit voorgesteld. Dat wil ik nu even inhalen.
Wij (mijn vrouw het meest) rijden een V70 2,5 20V van 1997 met LPI.
Ik ben een aantal jaren geleden vrij plotseling van carburateurtechniek overgestapt op een injectiemotor. Dat was nog geen Volvo maar gaf wel een hoop problemen. Bij toeval zijn we in een 850 terecht gekomen toen de vorige wagen weg moest. Dat beviel zo goed dat we een dik half jaar geleden op de V70 zijn overgestapt. Op gas, dat wel gezien de kilometers die de wagen gebruikt wordt.
Ik heb een aantal jaren weinig aandacht aan autotechniek kunnen geven maar heb dat het laatste half jaar in sneltrein kunnen inhalen. Een hoop geleerd in die periode over injectietechniek, OBD en LPI installaties.
Ik krijg steeds meer plezier aan het optimaliseren van de auto. Ik hoop een beetje van de expertise van de andere forumleden te kunnen gebruiken en hoop ook zo nu en dan mijn bijdrage te kunnen leveren.

jrkalf

Welkom Harm.

Ik hoop dat je nog veel plezier hebt aan je auto. Zelf klussen aan de auto is leuk en je leert er een hoop van. Kijk vooral in de weblogs rond er zijn een aantal mensen kampioen in een foto reportage maken van elke handeling die ze verrichten. Dat zijn prima handleidingen met "foto begeleiding". Expertise genoeg dus.


Groet,

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.