autohandelaren

Gestart door haasje, 03-06-2010 09:39:19

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Mijn moeder is op zoek naar een andere auto. Nu zoekt ze er 1 met een hogere instap en om nu niet naar weet ik hoeveel verschillende bedrijven te moeten gaan rijden om iets te gaan zoeken en te proberen, ben ik op zoek naar een aantal grote handelaren met veel (jonge) occasions op voorraad. Het gaat om het zoeken naar een passende auto, niet om er 1 te kopen, dus ook bedrijven met een dubieuze reputatie komen in aanmerking (vertel het er wel even bij aub  :eusa_shifty:). Mijn moeder woon in regio Apeldoorn/Zwolle, maar als we er iets verder voor moeten rijden is op zich geen probleem.

Tonny Keyzers in Apeldoorn ken ik, verdere suggesties hoor ik graag.

Marc O.

Misschien wel héél erg uit de buurt: Van Mossel Mega occasion centrum in Tilburg: http://www.megaoccasioncentrum.nl/
Persoonlijk heb ik een vrij beroerde ervaring met Van Mossel (en ik niet alleen, getuige de reviews op autoweek.nl), maar feit is de ze enorm veel auto's hebben staan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

haasje

Dat is een mooie als ze een keer bij mij is :D. Ik zie dat ze ook in Utrecht zitten, is in ieder geval wat dichterbij.

Kingfisher

Jonker Hoevelaken / Nijkerk schijnt ook veel te hebben. Maatje van me werkt er, dus als je een contactpersoon nodig hebt....

Walter

en Van der Woude in Woerden heeft ook altijd heel wat staan

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Sbv

Wij hebben ook mestal wel wat staan. Regio Dordrecht Breda. Laat maar weten wat je ongeveer zoekt dan kan ik in een PB wel wat vragen beantwoorden

marcelV70R

auto Smeeing in Soest is ook een hele grote!!
united car dealer!!

Marcel

Bigjelmo

Autobedrijf De Groot Exceptional Motor Cars in Soesterberg.

Hier hoor je ook verschillende ervaringen over maar ze hebben wel een grote voorraad.

jan piet

Net voor Zwolle, vanuit het westen komende aan de rechterhand,Wezep?, bij die Honda-boer staat toch ook altijd aardig wat?
Paar honderd altijd wel miz.
Gr,JP

Thys

Daar moest ik ook aan denken ja, Schaftenaar is dat.

Kingfisher

Ik bespeur vele belangen alhier  ;)

haasje

Citaat van: thyzerrr op 03-06-2010 11:32:39

zo dicht bij en dan nog niet aan denken  :eusa_wall:

hathü

jan piet

Citaat van: haasje op 03-06-2010 11:45:08
Citaat van: thyzerrr op 03-06-2010 11:32:39

zo dicht bij en dan nog niet aan denken  :eusa_wall:

Tegenwoordig ligt e rtoch een geluidswal voor  8)

Walter

Citaat van: Bigjelmo op 03-06-2010 11:02:27
Autobedrijf De Groot Exceptional Motor Cars in Soesterberg.

Hier hoor je ook verschillende ervaringen over maar ze hebben wel een grote voorraad.

kwaliteitsvoertuigen... Dan kan je net zo goed op de Spaanse Polder gaan kijken

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937