C70 T5 automaat van Foekie... Alive and Kicking!

Gestart door foekie, 03-06-2010 10:45:30

Vorige topic - Volgende topic

foekie

Ik ben de laatste tijd aan het dubben geweest met een vervelende storing in mijn auto, het telkens weer uitvallen tijdens het rijden. Nu werd het laatste tijd steeds erger, waarna hij zelfs niet meer wilde starten en als hij dan aansloeg, leek het meer op een stotterende 3-cilinder.

Omdat ik het idee had dat de auto verzoop, heb ik op advies van een forumlid de injectors laten reinigen.
Nadat ik dit heb gedaan, auto gestart.. waarna hij mooi aansloeg en stationair bleef draaien... echter 1 minuut later.. poefff.. sloeg hij weer af.
Hierna weer gestart, maar hij gaf geen gehoor... hoogstens weer slecht aanslaan... stotteren om vervolgens weer af te slaan.

Nu ging er bij mij iets oplichten over het loskoppelen van de stekker van de LMM, zo gedacht, zo gedaan.
En ja hoor! Auto gestart.. strak stationair lopen... vervolgens kilometer of 10 prima mee gereden (uiteraard geen vol vermogen wegens noodloop)

Vandaag nog de LMM gereinigd met remmenreiniger.. weer gemonteerd.. hij starte weer netjes... paar keer gas geven.. niks aan de hand... nog even stationair laten draaien.. en daar viel hij weer uit!!
Starten gaf geen resultaat... dus stekker er maar weer af... starten.. en draait weer als een zonnetje!

Kan ik hiermee dan concluderen dat de LMM gewoon naar z'n grootje is?

Relais 103 kan het niet zijn.. die is laatst al vervangen en dan zou hij ook moeten weigeren met losgekoppelde LMM-stekker.

Kan ik hiermee dan concluderen dat de LMM gewoon naar z'n grootje is?

BOV

Dat zou dan inderdaad wel een logische oorzaak kunnen zijn ja...
I take pictures and build stuff...

verburgh

Ik vindt het gewoon nog steeds vreemd dat hij het alleen bij het starten doet  :-\
Maar ik stuur hem wel naar je op  ;)

foekie

Ik vind het ook heel vreemd, maar ik kan me niks anders bedenken! voor mij is dit echte een 1+1=2
Maar toppie Roy! Wanneer stuur je hem op??

verburgh

Citaat van: foekie op 30-07-2010 22:30:25
Ik vind het ook heel vreemd, maar ik kan me niks anders bedenken! voor mij is dit echte een 1+1=2
Maar toppie Roy! Wanneer stuur je hem op??

Dat zal over 14 dagen zijn ik ga over 2 uur rijden naar italie   :eusa_dance: