V70 R 1997 uitlezen mogelijk?

Gestart door MCG, 10-06-2010 20:14:12

Vorige topic - Volgende topic

MCG

Ik denk dat iemand hier wel weet of het mogelijk is om de echte kilometerstand van een V70 R uit 1997 digitaal uit te laten lezen bij de Volvo dealer?

Of is die daar te oud voor?

elianmars

jan piet

Die is toch véél te oud?  :evil:

;D

MCG

Was bij een Volvo dealer maar die zegt dat dat niet mogelijk is, wel op storingen maar niet op de kilometerstand.

Ik dacht dat het dus wel mogelijk was...

Misschien hadden ze niet de goeie kabel? Ze vroegen zich vooral af waarom ik dat wou  ???

jan piet

Citaat van: MCG op 10-06-2010 20:28:48
Was bij een Volvo dealer maar die zegt dat dat niet mogelijk is, wel op storingen maar niet op de kilometerstand.

Misschien hadden ze niet de goeie kabel? Ze vroegen zich vooral af waarom ik dat wou  ???

Sommige dealers / medewerkers zijn nog wel eens te belazerd om even de juiste OBD software te voorschijn te halen... Weet niet of het op dit punt ook geldt, maar sommige zaken worden door nieuwe software niet (meer) gesignaleerd. Tja als je betaald betekent dat helaas niet dat men ook voor je wil nadenken....

Starbuck

Citaat van: jan piet op 10-06-2010 20:34:43

Sommige dealers / medewerkers zijn nog wel eens te belazerd om even de juiste OBD software te voorschijn te halen... Weet niet of het op dit punt ook geldt, maar sommige zaken worden door nieuwe software niet (meer) gesignaleerd. Tja als je betaald betekent dat helaas niet dat men ook voor je wil nadenken....

Het zou idd een punt kunnen zijn. Maar voor zover ik weet is je wagen uit te lezen en zou dit bij een goede garage geen probleem mogen zijn.

MCG

Weet iemand toevallig een garage in Groningen die de Volvo uit kan lezen? Ga er van de week een proefrit mee maken en wil voor de zekerheid de kilometerstand uitlezen.

Starbuck

Citaat van: MCG op 10-06-2010 20:57:47
Weet iemand toevallig een garage in Groningen die de Volvo uit kan lezen? Ga er van de week een proefrit maken en wil voor de zekerheid de kilometerstand uitlezen.

Dus je hebt een V70R op het oog die je wil proefrijden en voor de zekerheid wil uitlezen?

MCG

Starbuck

Citaat van: MCG op 10-06-2010 21:21:31
Precies!

Is maar een tip, als je ons kenbaar wil maken over welke wagen het gaat natuurlijk. :P
Plaats de link van de advertentie op algemeen, topic Marktplaats. Geef er jou persoonlijke commentaar en motivatie bij. Er zit een heleboel kennis op dat topic wat betreft aankoop.
Je kan ook es kijken op het aanbod hier op het forum, staan er enkele mooie tussen.
Zegt dit je niets, gewoon dan vragen aan een erkende volvo garage bij jou in de buurt die hem voor je wil uitlezen.
Met betalen ben je er vanaf en ben je zeker. Zoek gewoon een erkende volvo garage in je buurt.

Ludo

Ze vroegen zich vooral af waarom ik dat wou  ???

Misschien hebben zij zelf wel de km stand teruggedraaid.

:evil:

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4