Parrot die vreemd doet

Gestart door @®-, 13-06-2010 16:03:22

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Ik heb een Parrot Ck-3100, een fijne carkit als ie het doet.

Ik heb het probleem dat ie is uitgevallen, ik heb gemeten of ik de spanningen had, maar kijk ik met een zoek lampje op de min krijg ik daar een pulserende spanning op.
Het beeldscherm is uit en wilt ook niet meer aan.
Ik heb al het scherm gewisseld en toen deed de carkit het weer, ook een ander blauw kastje geprobeerd en heb ik hetzelfde probleem.

Ik heb de speakers niet aangesloten maar een aparte speaker op de kabel gezet welke aangestuurd wordt (deze is 6 ohm)

Ik heb al een keer 24 uur de voeding stekker eraf gehad, en toen deed ie het weer voor een paar dagen.

Wie o wie weet een antwoord/oplossing voor dit probleem

thuur

Schijnbaar zit er toch ergens iets niet goed. Zijn de kabelaansluitingen echt wel goed gemaakt, of b.v. met van die Scotch-blokjes?

Controleer het heel goed (ook even aan trekken en zo) en maak desnoods de massa opnieuw.

Gr ;)

JayJ

In het beeldscherm zit een stekkertje die nogal vaak los wil gaan zitten, even van buiten pielen of het schermpje even opendraaien en stekkertje aandrukken. Dit is de voornaamste reden dat het scherm op zwart blijft.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

@®-

Citaat van: thuur op 13-06-2010 16:27:34
Schijnbaar zit er toch ergens iets niet goed. Zijn de kabelaansluitingen echt wel goed gemaakt, of b.v. met van die Scotch-blokjes?

Controleer het heel goed (ook even aan trekken en zo) en maak desnoods de massa opnieuw.

Gr ;)
;D ;D ;D

Ik had 1 draad waar meerdere scotch blokjes op zaten die ik in het verleden er even snel tussen gezet heb, en het later wel zou gaan solderen (we zijn 2 jaar verder en die scotch blokjes zitten er nog). En inderdaad kwam er weer leven na wat getrek en geduw.

IK ben benieuwd of het toeval is en hoe lang die het nu blijft doen.

Bedankt in ieder geval.

Citaat van: JayJ op 13-06-2010 16:29:45
In het beeldscherm zit een stekkertje die nogal vaak los wil gaan zitten, even van buiten pielen of het schermpje even opendraaien en stekkertje aandrukken. Dit is de voornaamste reden dat het scherm op zwart blijft.

Deze is bij mij open aan de achterkant (ter hoogte van de stekker)omdat ik op deze manier de kabel mooier kwijt kon. Deze was het niet.