het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: pwberg op 27-11-2014 20:42:28
Nederlandse vrouwen met 1-0 voor tegen Italië......

Zullen onze Leeuwinnen voor het eerst het WK halen?

Hatseflats, 2 - 0
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Citaat van: pwberg op 27-11-2014 21:19:46
Citaat van: pwberg op 27-11-2014 20:42:28
Nederlandse vrouwen met 1-0 voor tegen Italië......

Zullen onze Leeuwinnen voor het eerst het WK halen?

Hatseflats, 2 - 0

Hoppa, in the pocket. Canada, here we come  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

En PSV overweegt waterpolo, heb ik gehoord.....  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elmarconi

Staan ze een beetje voor de vorm met een bladblazer het verzopen veld droog te blazen...  :eusa_wall:
--
Autogas Inside . . .

heutink

:D
vanavond maar weer eens naar AJAX kijken............
hopelijk een leuk potje met veel doelpunten
:eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Spin!

Citaat van: heutink op 10-12-2014 19:37:09
:D
vanavond maar weer eens naar AJAX kijken............
hopelijk een leuk potje met veel doelpunten

4-0, wel overtuigd. Nu 3 clubs uit NL in de Europa League. Punten pakken!

www.vm-parts.nl

Boeijke

Wat een pot vanavond.
wel blij dat PSV gewonnen heeft.

Spin!

Citaat van: Boeijke op 17-12-2014 23:28:01
Wat een pot vanavond.
wel blij dat PSV gewonnen heeft.

Zo zeg...heerlijke pot! Minder voor Rotterdam e.o. maar dat is voor Brabant even van ondergeschikt belang.

www.vm-parts.nl

Walter

heb de samenvatting zitten kijken en zie daar toch een aantal zeer onsportieve acties van PSV. En nee, ik kijk zeker niet met een neutrale bril. Maar die heb je hiervoor ook niet nodig. De overtreding van De Jong is door de scheids als fout erkent. Maar bij een ander doelpunt wordt Vermeer mega gehinderd. Flauw, onsportief en gewoon zwakzinnig. En Depay is ook een lekker ventje, waar is dit soort provocatie nou voor nodig... http://www.dumpert.nl/mediabase/6631209/68c8df57/depay_spuit_op_kongolo.html Echt kinderachtig. Echt een team om trots op te zijn als ze kampioen worden. Waarbij ik niet zeg dat spelers van andere teams zich hier nooit schuldig aan maken.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

jammer dat Ajax de beker verlaat, nu kunnen ze zich vol op de competitie richten. Geen vermoeiende weken met Europa League, KNVB Beker én competitie :) De manier waarop zou beschamend geweest zijn als ik de krant mag geloven

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Spin!

Het is jammer dat je niet de hele wedstrijd PSV - Feyenoord hebt gezien Walter. Ik ben er uiteraard bij geweest en heb de samenvatting gezien. Op basis van de samenvatting lijkt het erop dat PSV een klein overwicht had. In praktijk was Feyenoord 60% van de wedstrijd sterker.

Wat het sportieve aspect aangaat, De Jong maakt inderdaad een overtreding. Dat gebeurde vlak voor mijn neus, maar ik diezelfde lijn stond Kuipers en die wuifde het direct weg. Vraag me af of hij het echt niet had gezien. Keren daarvoor werd De Jong ernstig gehinderd en aangevallen in duels...dat uiteraard niet op TV komt. Lijkt mij meer een goedmakertje. Vermeer wordt bij de 3e goal van De Jong alleen qua zicht gehinderd. Depay staat voor hem en Vermeer had naar rechts-achter moeten duiken, daar stond niemand. Je had ook iemand bij de 1e paal kunnen zetten  :P. Qua regels gaat hier niks fout, Depay wordt verder ook door niemand gedekt.

Het waterfles incident...die jongens zijn samen geweest op het WK, volgens mij zelfs als roomies. Lijkt mij meer een gevalletje voetbalhumor, je ziet hoe de media het in beeld brengt met commentaar en je hebt gelijk een statement. In praktijk lacht Kongolo het weg, anders had hij wel moord en brand geschreeuwd. Vermeer reageert er ook niet op. De context ligt anders dan doet vermoeden.

Wat overigens ook niet werd uitgezonden is dat de Feyenoorders continue bij een spelhervatting van PSV de bal vasthouden, wegtrappen of gooien. El Ahmadi had hiervoor zijn 2e gele kaart kunnen krijgen, maar dat is niet gebeurd. Was ook niet leuk geweest voor de wedstrijd, want die was fantastisch. Puntendeling was misschien wel terecht geweest, maar goals tellen zwaarder dan verdiensten. Voor Feyenoord geen schande om te verliezen in Eindhoven, die haken nog wel aan.

Wij moeten nog naar de Kuip he... ::)

www.vm-parts.nl

Walter

daarom zei ik al; iedereen loopt te gallen en daar loop ik me vaak aan te irriteren. Kijk eens bij hockey, dat spel gaat zo veel sneller door het wegblijven van dat soort geëmmer... Dank voor je verdieping. En inderdaad, baseer mijn verhaal op de samenvatting. Waarbij ik de actie op Vermeer bij dat doelpunt nog steeds niet vind kunnen. Hij kon niet naar links op rechts, PSV-er liep gewoon mee... Het is natuurlijk gewoon balen dat je in de laatste seconden zo'n punt weggeeft. En ik ken de relatie tussen Depay en Kongolo niet. Als Depay hard lachte na het spetteren had ik de actie anders ingeschaald.

Ennuh jullie zijn vast van harte welkom in de Kuip :) 22/03... Gaan we samen? Heb een clubcard, moet je wel je shirt thuis laten

Facta non verba

heutink

;D
van Gaal - Koeman  0-1  ( Tadic )

heutink

:)
ik zit voor de TV de bekerwedstrijd Roda-PSV te kijken , maar dat kon wel eens een lange avond worden
8)

mafvanvolvo

Ook PSV ligt uit het bekertoernooi,met 3-2 klop gehad van Roda jc in de verlenging.

Groeten Ted.

P.S he Rob word jij de nieuwe voorzitter van FC.Twente.

heutink

;D
nee, Ted  daar gaat me teveel tijd inzitten
8)