het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Robster480

Citaat van: The Saint op 16-09-2010 12:48:43
Citaat van: Robster480 op 15-09-2010 23:40:22
Real en Ajax, das ook appels met peren vergelijken. Het is dat Real kansen miste en Stekelenburg geweldig stond te keepen :) Jammer dat het dan weer 2 van die frommelgoals zijn..

Bekijk die 2e nog even goed. Als je dat een frommelgoal noemt... Wát een aanval!

De goal opzich is een frommelgoal, aangezien Maarten het schot na een geweldige aanval prima pakt. Zeker als je kijkt naar de kansen die Real heeft gehad en de vele schoten op het doel (neem bijvoorbeeld die in de 1e helft van Higuain op de lat) dan is het zeker een frommelgoal..
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

The Saint

Citaat van: rifwachter op 16-09-2010 12:56:35
Citaat van: heutink op 15-09-2010 23:50:00
8)
Maarten was erg goed........de rest onvoldoende
>:(

Ik hoorde Jol op de radio zeggen dat hij wel tevreden was   :eusa_wall:    het kon nog veel slechter.

Dan heeft ie alleen de uitslag bedoeld. Dat kon idd veel en veel slechter. Het spel niet of nauwelijks..
No shirt no shoes, no pinball

Dane

Ik snap nooit zo goed wat mensen (The Saint?) tegen Ajax hebben.. Maar gister was inderdaad drama :(

The Saint

Citaat van: Dane op 16-09-2010 15:14:31
Ik snap nooit zo goed wat mensen (The Saint?) tegen Ajax hebben.. Maar gister was inderdaad drama :(

Als Alkmaarder en AZ supporter is het natuurlijk de grote (...) broer, concurrent en aartsvijand nr 1. Ajax is de enige derby voor AZ, en hier leeft heel sterk: als we die maar winnen is het seizoen geslaagd!

Het is vooral de on-Hollandse arrogantie van Ajax die ervoor zorgt dat er veel antipathie tegen is. Dat is al decennia zo. Demy de Zeeuw bijvoorbeeld. Bij AZ deed ie z'n mond nooit open, hij zit koud in Mokum of hij roept van alles. En dan vooral dat hij nu bij het grote Ajax zit en er altijd gewonnen moet worden, dat ze voor niemand ontzag hebben. Met Jol ging het idem dito en zo zijn er een miljoen voorbeelden. Als je het ook echt waarmaakt, dan is het irritant, maar kun je er weinig van zeggen. Maar we weten hoe vaak ze de laatste jaren kampioen zijn geweest  :-X

Dat ik ook hoop dat ze in Europa verliezen (ook al kan dat AZ op een slechte dag net die ene Uefa plaats kosten) komt vooral op het conto van Suarez. Wát een negatieve matennaaier. Ook een fantastische voetballer, maar daar heb ik als fan van een andere club geen boodschap aan. Ik hoop dat ie zsm een transfer krijgt of zijn been breekt. Dat is idd onsportief, maar ik beschouw dat als gelijke munt.

The Saint, die van het pak slaag gisteren heerlijk genoten heeft!

Dane

In welke zin on-Hollandse arrogantie?
Roepen dat je, als Ajax zijnde, in principe de beste club van Nederland moet zijn?
Ik denk dat dat waarheid is, zie historie / begroting / ontzag (nu nog steeds) in buitenland.

Neemt niet weg dat bijvoorbeeld PSV en Twente op dit moment qua team / positiespel beter elftallen hebben dan Ajax. Eerlijk is eerlijk.

Nogmaals; ik snap de Anti - houding niet zo goed. Andersom, in ieder geval richting AZ, is dat niet zo, volgens mij.
Suarez een negatieve matennaaier? Dat is dan denk ik ook de reden dat Suarez perse meewilde naar Madrid, om ze teammaten te naaien..  :eusa_wall:

heutink

:)
vandaag begint het voetbalavondje met AZ.........Saint zit je al voor de buis ???
nee, je zit natuurlijk in het AFAS-stadion ;D
ik hoop dat AZ het haalt, met leuk voetbal 8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Saint

Citaat van: heutink op 16-09-2010 18:44:34
:)
vandaag begint het voetbalavondje met AZ.........Saint zit je al voor de buis ???
nee, je zit natuurlijk in het AFAS-stadion ;D
ik hoop dat AZ het haalt, met leuk voetbal 8)

Was er uiteraard bij! De overwinning is binnen, maar nmm met slecht voetbal. Afijn, daarvoor genoeg goed voetbal gezien, en weinig overwinningen...

The Saint

Citaat van: Dane op 16-09-2010 16:08:02
Ik denk dat dat waarheid is, zie historie / begroting / ontzag (nu nog steeds) in buitenland.

Nogmaals; ik snap de Anti - houding niet zo goed. Andersom, in ieder geval richting AZ, is dat niet zo, volgens mij.

Ontzag in het buitenland? Zo lang gaan successen niet mee hoor..

Ben je bij AZ-Ajax geweest vorig jaar? Daar hebben de Ajax supporters alleen maar lol getrapt om het aanstaande faillisement van AZ hoor. Compleet met spandoeken en nepgeld.

The Saint

Als dit na anderhalf jaar de conclusie is van je trainerschap...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/7688398/__Been__Wij_missen_speler_als_Suarez__.html?sn=telesport

Alles okay, we missen alleen een speler die er elke wedstrijd een paar inschiet  :-X
goh, dat hebben wij in Alkmaar ook

En ik had 'm toch vrij hoog zitten.

heutink

8)
volgens mij mist hij ook een keeper die alle ballen tegenhoud
;D

tackle

goh, krijgt mijn zoontje een mooi shirt van mijn broer, bevriend met een hoge pief bij az, met de dsb letters er nog op. Kan ik dat kind toch niet mee naar buiten sturen!

rammstein01

Je moest er zeker nog wel iets voor betalen zeker? Gaan toch zeker nog voor € 5 de deur uit die DSB shirts. Ben toch altijd blij geweest dat Nico, de broer van Dirk, de bank niet heeft overgenomen. Dan had je nu met NSB op je shirt moeten lopen.

Rob

tackle

nee, waren gratos. Ik heb niks met voebluh, die jongens wel, gelukkig dat mijn broer sloten vol troep deze kant op stuurt. Ergens ligt hier in huis nog een officieel shirt met de handtekening van kaka.

LPGLE

de Graafschap wint van Heerenveen  :eusa_dance:

heutink

;D
fcGroningen bovenaan........
:eusa_shhh: