het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Citaat van: verburgh op 28-09-2010 22:44:38
Citaat van: elianmars op 28-09-2010 22:28:12
Citaat van: verburgh op 28-09-2010 22:20:56
Citaat van: elianmars op 28-09-2010 22:18:58
Citaat van: verburgh op 28-09-2010 20:15:29
Citaat van: macdriver op 28-09-2010 20:09:25
Citaat van: verburgh op 28-09-2010 18:00:37
Citaat van: heutink op 28-09-2010 17:53:05
Citaat van: verburgh op 28-09-2010 17:49:07
Citaat van: heutink op 28-09-2010 17:42:02
???
straks maar eens kijken hoe Ajax het er af brengt.......
;D
Ik hoop nu is een keer niet goed   :eusa_shifty: FEYENOORD DE BESTE  ;D
???
mag ik een andere club noemen ?
;D
Tuurlijk mag dat als het maar niet die club is uit 020 ;D
tegen wie moet en jullie eigenlijk oh f-ck vergeten jullie waren uitgeschakeld voor europees voetbal. ooooh maar tegen wie moet 010 voor de beker?pfffffft ook al uitgeschakeld en dan maar roepen dat jullie de beste zijn  :eusa_liar: stiekem zeker toch voor jullie sateliet club uit 010 die doen het een stuk beter dan jullie  :evil:
Ik gaat al 10 jaar naar feyenoord en het gaat de laaste paar jaar niet goed idd :-\ een schuld van 15 miljoen maak het er niet beter op, feyenoord heeft een probleem en dat is bestuur die dat zelf niet inziet, maar ik ben een rotterdamer en zal altijd achter feyenoord blijven staan.

Ja hoor. Een stelletje overbetaalde pubers heeft geen zin om te voetballen en dan ligt het aan het bestuur........  :eusa_doh:
Ze konden vorig jaar 7 miljoen besparen  ;) of gaan de pubers daar over ?

Ik heb de pubers al vervangen door aardappels  ;D

Wat heeft goed voetballen te maken met besparen?
Je kan een euro maar een keer uitgeven feyenoord is een bedrijf.
En waarom een speler kopen als hij alleen maar op de bank zit ? feyenoord heeft gewoon een groot probleem volgend jaar.

macdriver

je moet eigenlijk alleen maar hopen dat ajax,twente,utrecht,az en psv het goed gaan doen in europa waardoor meer clubs in nederland kans maken op europees voetbal
waardoor 010 misschien uit de problemen komt en als je wilt afgeven op ajax sorry daar heb je hele andere forums voor om daar je mening over te geven en mij boeit het niet want we hebben toch al gewonnen in 010 dus ik zie het gewoon als een beetje natrappen >:(

verburgh

Citaat van: macdriver op 28-09-2010 23:06:53
je moet eigenlijk alleen maar hopen dat ajax,twente,utrecht,az en psv het goed gaan doen in europa waardoor meer clubs in nederland kans maken op europees voetbal
waardoor 010 misschien uit de problemen komt en als je wilt afgeven op ajax sorry daar heb je hele andere forums voor om daar je mening over te geven en mij boeit het niet want we hebben toch al gewonnen in 010 dus ik zie het gewoon als een beetje natrappen >:(
Als ik al niet mag zegen dat ik hoop dat ze verliezen weet ik het ook niet meer :-\ volgens mij snap je het spelletje niet helemaal ? als ajax en psv het goed doen waarom zou het dan beter gaan met feyenoord ? als feyenoord de kwalificatiewedstrijden al niet door komt, en feyenoord heeft het geld niet voor goeie spelers.

heutink

8)
maar......even over de wedstrijd.....Ajax heeft het keurig gedaan
:eusa_clap:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

macdriver

Citaat van: verburgh op 28-09-2010 23:12:36
Als ik al niet mag zegen dat ik hoop dat ze verliezen weet ik het ook niet meer :-\ volgens mij snap je het spelletje niet helemaal ? als ajax en psv het goed doen waarom zou het dan beter gaan met feyenoord ? als feyenoord de kwalificatiewedstrijden al niet door komt, en feyenoord heeft het geld niet voor goeie spelers.
lekker veel vertrouwen heb je in je club en hun trainer en de rest ga ik niet uitleggen (7e worden en europees spelen of 5e moeten worden om europees te mogen spelen) ;)

macdriver

Citaat van: heutink op 29-09-2010 07:50:24
8)
maar......even over de wedstrijd.....Ajax heeft het keurig gedaan
:eusa_clap:
vind ik ook was een leuke wedstrijd om te zien en nu twente vanavond ook effe vlammen (word wel moeilijk denk ik)

LPGLE

heb me de 2e helft behoorlijk verveeld hoor .
Maar moet toegeven ....ac milan , als je zulke namen op het veld en op de bank hebt, verwacht je er misschien meer van .

Kijk meer uit naar twente vanavond :)

macdriver

na die overtreding tegen anita was het bij ajax gedaan
ze waren niet meer zo fel als daarvoor en in de tweede helft werd suarez compleet uit de wedstrijd gespeeld door de verdediging van ac milan, maar ze hebben mooi stand gehouden tegen zo'n ervaren ploeg als ac milan

heutink

:D
fcTwente gaat vanavond vast een leuke pot spelen
8)

LPGLE

heutink

verburgh

Citaat van: macdriver op 29-09-2010 08:45:24
Citaat van: verburgh op 28-09-2010 23:12:36
lekker veel vertrouwen heb je in je club en hun trainer en de rest ga ik niet uitleggen (7e worden en europees spelen of 5e moeten worden om europees te mogen spelen) ;)

Vertouwen heb ik wel hoor ;)

mafvanvolvo

Hallo rob:

PRETTIGE WEDSTRIJD,ga er maar even lekker voor zitten, succes daar.

Groeten uit Enkhuizen.

The Saint

Citaat van: verburgh op 28-09-2010 20:15:29Ik gaat al 10 jaar naar feyenoord en het gaat de laaste paar jaar niet goed idd :-\    ...    maar ik ben een rotterdamer en zal altijd achter feyenoord blijven staan.

Dat is precies de reden waarom ik Feyenoord wél iets gun (als AZ supporter): de club gaat kl*te, maar hun supporters zijn mss wel de beste van het land.

In 020 houdt de bezetting van het stadion gelijke tred met de positie op de ranglijst. Ik noem dat geen supporters, maar toeschouwers.

No shirt no shoes, no pinball

verburgh

Citaat van: The Saint op 29-09-2010 20:44:31
Citaat van: verburgh op 28-09-2010 20:15:29Ik gaat al 10 jaar naar feyenoord en het gaat de laaste paar jaar niet goed idd :-\    ...    maar ik ben een rotterdamer en zal altijd achter feyenoord blijven staan.

Dat is precies de reden waarom ik Feyenoord wél iets gun (als AZ supporter): de club gaat kl*te, maar hun supporters zijn mss wel de beste van het land.

In 020 houdt de bezetting van het stadion gelijke tred met de positie op de ranglijst. Ik noem dat geen supporters, maar toeschouwers.

De kuip zit nu ook niet altijd vol, dit jaar zijn er 20% minder seizoenskaarten verkocht, maar ik ben altijd bij de thuis wedstrijden en als ik vrij ben ga ik ook uit dus ook naar het buitenland.