het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heutink

 :)
gelukkig wel , als ik de samenvatting als referentie mag zien, was het niet wat.........
mag het  dinsdag wel 3 klassen beter :eusa_doh:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

mafvanvolvo

Niet gekeken gisteravond,volgens de krant ook echt niets gemist,dinsdagavond moet het gas er dan maar op.

Groet Ted.

heutink

 :D
nou, ga er vanavond dan maar voor zitten........want dan gaat het gebeuren.......de ( zoveelste )
revanche voor de verloren wk-finale van 1974........zal het nog wat worden vanavond ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

t5karel

Citaat van: heutink op 15-11-2011 18:18:28
:D
zal het nog wat worden vanavond ???
Kon wel eens 3-1 voor Dld gaan worden :eusa_doh:  ;D ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

volvotje850

Ik gok op een 2-0 voor onze oosterburen.Zoals ze de laatste wedstrijden speelden was gewoon slecht.Dus de 2-0 is een voorzichtige gok.

pwberg

#1475
We gaan het vanavond niet redden. Missen teveel spelers terwijl Duitsland met zijn sterkste bezetting aan kan treden. Hoop wel op een mooie wedstrijd, nog een half uurtje. Eerst maar snel de kidz naar boven....

EDIT: Dat half uurtje van 1.15 uur geleden was tot begin uitzending....... Nu ECHT nog een half uurtje tot de aftrap.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

F#ck, met 2-0 achterstand de rust in. Hopelijk vinden de mannen tijdens de thee en koekjes de spirit om er de 2de helft WEL flink tegenaan te gaan........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

daytonawim

Ach, die verwende miljonairtjes lopen niet zo hard hoor ;D ;D

ulkeman

idd.

die lopen niet hard.
als ze nou weer is echt moeten werken voor hun geld ging het wel anders.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

daytonawim

Ik wil ze wel trainen hoor, zijn ze erg snel genezen ;D ;D ;D


antraciet

Als het niet om het eggie gaat lijkt het wel stroop  :eusa_wall:

pwberg

Om te janken........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

antraciet

#1482
pas op mn dure beentjes. Tsa al Babel al de beste speler is ....

heutink

 8)
van Gaal naar Ajax :eusa_clap: :eusa_doh: ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Kingfisher

Goede man voor de job denk ik, maar de manier waarop het is gegaan zal wel weer voor oorlog zorgen.
Stelletje prutsers daar in a'dam  :eusa_boohoo: