het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Nou,ik heb genoten van het gehele WK,met alle geur en kleur die er uit los kwam.
Het kan natuurlijk allemaal beter met de arbitrage en het zwalber gebeuren,en in mijn ogen moet dat ook verbeteren,maar goed....

Gisteren de pot met zo,n 15 man zitten kijken en heb genoten  ;D wat een leven zeg....
Toen de wedstrijd voorbij was moest in 1 keer de TV uit en uit de tuin  ??? ze trokken het niet meer  ;D
2e plek is ook knap en Spanje heeft de wedstrijd niet voor niks gekregen van Nederland,dus zeker geen walkover.

En wat niet is,kan nog komen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Kingfisher

Ach, als "ze" gewoon de doelpunten gemaakt hadden, had er geen haan naar gekraaid. Maar helaas liep het anders.
Als je niet scoort, win je niet. Helaas maar waar  :angel:

The Saint

Schwalbes...zo'n actie van Puyol tegen Robben. Robben blijft op de been, scheidsrechter wacht de voordeelregel af, maar als Robben dan niet scoort, moet ie gewoon een vrije trap krijgen, en een gele kaart voor Puyol. Maar hij doet het niet (zoals de meeste scheidsrechters) en werkt Schwalbes dus in de hand, want als je gaat liggen, doet ie het wél...

*ik heb het even over de gewone Schwalbe, niet over het ziekelijke gedrag van Suarez, die moeten ze echt eens keihard de wedstrijd uitschoppen*
No shirt no shoes, no pinball

animalT5R

ZIE JE  ZIE JE......

De vlaggetjes kunnen weg  :eusa_dance: EINDELIJK GELIJK GEKREGEN  ;D

ohw en terecht verloren,kan er niet meer of minder van maken..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Joris_Scholte

Citaat van: animalT5R op 12-07-2010 18:25:53
ZIE JE  ZIE JE......
Ik ben het zo vreselijk met je eens Johan! Eindelijk van die sneue oranje-gekte verlost. Kotsmisselijk werd ik er gisteravond van: 'we' waren al wereldkampioen, met 5-0 zouden 'we' wel gaan winnen en in het volkslied zouden 'we' de Spanjaarden wel even castreren. Alleen even vergeten dat de wedstrijd nog gespeeld moest worden. Oops....

Maar gelukkig kunnen we nu weer allemaal verder met ons leven, al moeten er eerst nog even wat woonboten in Amsterdam tot zinken worden gebracht, omdat er nog een aantal over het paard getilde overbetaalde jongetjes willen spelevaren, aangemoedigd door zatte Neanderthalers.

animalT5R

Citaat van: Joris_Scholte op 12-07-2010 18:29:58
Citaat van: animalT5R op 12-07-2010 18:25:53
ZIE JE  ZIE JE......
Ik ben het zo vreselijk met je eens Johan! Eindelijk van die sneue oranje-gekte verlost. Kotsmisselijk werd ik er gisteravond van: 'we' waren al wereldkampioen, met 5-0 zouden 'we' wel gaan winnen en in het volkslied zouden 'we' de Spanjaarden wel even castreren. Alleen even vergeten dat de wedstrijd nog gespeeld moest worden. Oops....

Maar gelukkig kunnen we nu weer allemaal verder met ons leven, al moeten er eerst nog even wat woonboten in Amsterdam tot zinken worden gebracht, omdat er nog een aantal over het paard getilde overbetaalde jongetjes willen spelevaren, aangemoedigd door zatte Neanderthalers.
Die mensen in die woonboten waren ohw zo blij dat de rondvaart niet doorging omdat ze 2e werden...gaat die rondvaart evengoed door!! Mensen zien hun geest al dwalen,kan me de beelden van een x aantal jaar terug nog herrinneren..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Mensen met woonboten, die kunnen het dak op  ;)
No shirt no shoes, no pinball

UserID6342

Helemaal mee eens, vooral het laatste stukje :(

Reitse

Citaat van: Dirk342 op 12-07-2010 18:44:45

Helemaal mee eens, vooral het laatste stukje :(
Ook mee eens :)

UserID6342

Citaat van: animalT5R op 12-07-2010 18:36:43
.....kan me de beelden van een x aantal jaar terug nog herrinneren..
Hier idem helaas... bij een maatje van me is zijn boot toen echt tot zinken gebracht.  Die vreselijke financiële tik is hij nooit te boven gekomen.  Boot was helemaal vrij van hypotheek, etc.  Gemeente A'dam zou mee betalen aan de schade, me reet, ze deden 'm een afkoopsommetje van een paar duizend en dat was het.  Nergens op t verhalen dus !!  K*tvoetbal

M a r c

Gut.... als "we" wél hadden gewonnen?  Waren het dan ook "over het paard getilde en overbetaalde kereltjes" geweest....  :eusa_think:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: M a r c op 12-07-2010 19:13:19
Gut.... als "we" wél hadden gewonnen?  Waren het dan ook "over het paard getilde en overbetaalde kereltjes" geweest....  :eusa_think:
Ja.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

t5karel

Denk dat die jongens helemaal niet zitten te wachten op rondvaarten :eusa_think:
Die willen maar 1 ding,en das naar huis! Denk ik hoor ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

heutink

Citaat van: t5karel op 12-07-2010 19:24:21
Denk dat die jongens helemaal niet zitten te wachten op rondvaarten :eusa_think:
Die willen maar 1 ding,en das naar huis! Denk ik hoor ;D
8)
ik denk dat je helemaal gelijk hebt
;)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Laserblue

er hebben hier veel mensen gelijk vandaag  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*