het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Laserblue

er hebben hier veel mensen gelijk vandaag  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

The Saint

Citaat van: Laserblue op 12-07-2010 20:16:31
er hebben hier veel mensen gelijk vandaag  :eusa_shifty:

Dacht 't niet  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Joris_Scholte

Citaat van: Misha op 12-07-2010 19:21:33
Citaat van: M a r c op 12-07-2010 19:13:19
Gut.... als "we" wél hadden gewonnen?  Waren het dan ook "over het paard getilde en overbetaalde kereltjes" geweest....  :eusa_think:
Ja.
Inderdaad. Ja. ;D En Nederland zou totaal naar de kl*te zijn gegaan; we kunnen geen maat meer houden, alles moet maar kunnen en mogen, alles is leuk 'want we hebben toch gewonnen en het is toch één groot feest?'. Ben zo blij dat ik niet in Amsterdam woon (ook al is er géén huldiging en/of rondvaart) en dat ik morgen ook niet naar Amsterdam hoef (ook al is er géén huldiging en/of rondvaart). Worden weer Koninginnedag-taferelen...
Het hele jaar de R in de maand

Jans Duiven

Quote Bert van Marwijk: ''We hadden veel vertrouwen in een penaltyreeks. Vooral vanwege de vorm van Maarten Stekelenburg."

Dat moet je toch niet willen als coach!

Gewoon uitgaan van de kracht van het team en niet de gok wagen op penalties.

Nu kijk ik toch ineens met heel andere ogen naar Bert.

Hans

Rudy-M

Ik ga ze missen in de kroeg en in de stad:



Zo. Weer terug naar de orde van de dag.

antraciet

Op naar de rondemissen van de Tour  ;D

Reitse

Ze hebben het bij de rondvaart nu al over "rouwverwerking". Kom op zeg! Tuurlijk mag je balen als je een potje voetbal verliest maar het is wel hun werk.

Wie van jullie wordt gehuldigd als hij/zijn z'n werk niet naar behoren uitvoert???

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

rogerV701998

#534
Citaat van: Reitse op 13-07-2010 06:48:14
Ze hebben het bij de rondvaart nu al over "rouwverwerking". Kom op zeg! Tuurlijk mag je balen als je een potje voetbal verliest maar het is wel hun werk.

Wie van jullie wordt gehuldigd als hij/zijn z'n werk niet naar behoren uitvoert???

:eusa_think: ;D

heutink

 8)
dagelijks klaroengeschal en een rode loper uit als ik op de zaak arriveer  :eusa_doh:
en dat hebben die voetballers weer niet :eusa_whistle:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Saint

Citaat van: heutink op 13-07-2010 07:12:07
8)
dagelijks klaroengeschal en een rode loper uit als ik op de zaak arriveer  :eusa_doh:
en dat hebben die voetballers weer niet :eusa_whistle:

Voor mij wordt er altijd een woonboot afgezonken als ik goed gewerkt heb..

Oranje staat er internationaal (terecht) slecht op. Dat doet mij meer 'pijn' dan de uitschakeling. Zoals ik al eerder zei, doe mij maar schitterend voetbal en een voortijdige uitschakeling. Want wat heb je nu? Lelijk voetbal en géén prijs.

De spelers mogen van mij wel trots zijn, niet op het spel, maar op hun instelling. Itt andere keren vind ik wel dat ze er alles aan gedaan hebben.
No shirt no shoes, no pinball

rogerV701998


Ludo

Citaat van: Reitse op 13-07-2010 06:48:14
Wie van jullie wordt gehuldigd als hij/zijn z'n werk niet naar behoren uitvoert???

Ik hoor net op het nieuws, dat Nederland daar trots op is.  ???



;D

peteRRR

Vindt het allemaal kort door de bocht geklets van het nummer 1 worden en zijn pffffff

Bijna alle team,s op het WK gingen voor de top plaats Nr 1,maar naar mijn weten kan er maar 1 ploeg op de eerste plaats staan,
en dat is ook maar tijdelijk.Stel dat Spanje morgen tegen Nederland zou spelen kunnen ze net zo goed verliezen.
In de tussen tijd hebben alle team,s hun aller best gegeven en tot het uiterste gegaan op zijn manier op het WK en daar voor.

En dat perfecte denken dat ze alleen beloond mogen worden als je Nr1 bent is pure onzin en gelukkig ver van m,n bed show...
Ieder verdiend een + voor z,n goede daden in het leven,zo ook in sport,ongeacht welke plek je ook in neemt.

Nee,Nederland is verdiend 2e geworden en dat is een hele prestatie ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla