het grote voetbaltopic

Gestart door heutink, 13-06-2010 16:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kingfisher

Citaat van: peteRRR op 13-07-2010 12:57:27
Vindt het allemaal kort door de bocht geklets van het nummer 1 worden en zijn pffffff

Bijna alle team,s op het WK gingen voor de top plaats Nr 1,maar naar mijn weten kan er maar 1 ploeg op de eerste plaats staan,
en dat is ook maar tijdelijk.Stel dat Spanje morgen tegen Nederland zou spelen kunnen ze net zo goed verliezen.
In de tussen tijd hebben alle team,s hun aller best gegeven en tot het uiterste gegaan op zijn manier op het WK en daar voor.

En dat perfecte denken dat ze alleen beloond mogen worden als je Nr1 bent is pure onzin en gelukkig ver van m,n bed show...
Ieder verdiend een + voor z,n goede daden in het leven,zo ook in sport,ongeacht welke plek je ook in neemt.

Nee,Nederland is verdiend 2e geworden en dat is een hele prestatie ;)

Groet.
:eusa_clap:

Emiel

Citaat van: Kingfisher op 13-07-2010 13:09:02
Nee,Nederland is verdiend 2e geworden en dat is een hele prestatie ;)

Amen.

Ik zie Reitse nog niet 2de worden met het WK schaatsen... :eusa_whistle:

heutink

 ;D
zo te zien toch een leuk feest in Amsterdam........iemand  nog mee gedaan ?
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Reitse

Citaat van: Emiel op 13-07-2010 17:29:04
Citaat van: Kingfisher op 13-07-2010 13:09:02
Nee,Nederland is verdiend 2e geworden en dat is een hele prestatie ;)

Amen.

Ik zie Reitse nog niet 2de worden met het WK schaatsen... :eusa_whistle:
Being second is being the first loser ;)

Het verschil tussen mij en die 11 overbetaalde kleuters is dat ik nooit zal roepen ergens wereldtop in te zijn ;)

Kingfisher

#544
Citaat van: heutink op 13-07-2010 17:49:09
;D
zo te zien toch een leuk feest in Amsterdam........iemand  nog mee gedaan ?
???


Ah, ik dacht al; waarom kom ik er niet door met m'n waterfiets........... Nu snap ik hem ;D

peteRRR

#545
Citaat van: Reitse op 13-07-2010 19:03:03
Citaat van: Emiel op 13-07-2010 17:29:04
Citaat van: Kingfisher op 13-07-2010 13:09:02
Nee,Nederland is verdiend 2e geworden en dat is een hele prestatie ;)

Amen.

Ik zie Reitse nog niet 2de worden met het WK schaatsen... :eusa_whistle:
Being second is being the first loser ;)

Het verschil tussen mij en die 11 overbetaalde kleuters is dat ik nooit zal roepen ergens wereldtop in te zijn ;)

Sorry hoor,maar volgens mij moet jij maar eens het hele Sport Concept heroverwegen.
Want dank zij dat er een 2e is,word de 1e winnaar ;)
En een echte sportieve geest heeft veel respect voor zijn tegen stander.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Reitse

Sinds wanneer is het Concept Sport van toepassing op die 11 dreumes(s)en? Ze toucheren een godsvermogen, worden verhandeld als objecten en er zijn er maar weinig die zonder schade, toegebracht door mede'sporters' door het leven gaan.

Het concept sport bestaat uit plezier in het uitoefenen van je sport, dat samen doen zonder elkaar (permanente) schade toe te brengen of moedwillig te hinderen. Beetje de Olympische gedachte. En die heeft zeer veel respect voor zijn of haar tegenstander en zorgt ervoor dat die ook zijn of haar sport goed, veilig en mooi kan uitoefenen.

Joeri

Travel is the only thing you buy that makes you richer.

elmarconi

Citaat van: Reitse op 13-07-2010 21:35:22
Sinds wanneer is het Concept Sport van toepassing op die 11 dreumes(s)en? Ze toucheren een godsvermogen, worden verhandeld als objecten en er zijn er maar weinig die zonder schade, toegebracht door mede'sporters' door het leven gaan.

Het concept sport bestaat uit plezier in het uitoefenen van je sport, dat samen doen zonder elkaar (permanente) schade toe te brengen of moedwillig te hinderen. Beetje de Olympische gedachte. En die heeft zeer veel respect voor zijn of haar tegenstander en zorgt ervoor dat die ook zijn of haar sport goed, veilig en mooi kan uitoefenen.

Gaat het over wielrenners?
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: elmarconi op 13-07-2010 22:37:10
Citaat van: Reitse op 13-07-2010 21:35:22
Sinds wanneer is het Concept Sport van toepassing op die 11 dreumes(s)en? Ze toucheren een godsvermogen, worden verhandeld als objecten en er zijn er maar weinig die zonder schade, toegebracht door mede'sporters' door het leven gaan.

Het concept sport bestaat uit plezier in het uitoefenen van je sport, dat samen doen zonder elkaar (permanente) schade toe te brengen of moedwillig te hinderen. Beetje de Olympische gedachte. En die heeft zeer veel respect voor zijn of haar tegenstander en zorgt ervoor dat die ook zijn of haar sport goed, veilig en mooi kan uitoefenen.

Gaat het over wielrenners?


Wielrenners. Zijn dat van die egoïsten die midden op de weg rijden en "gewone" fietsers verloren schelden als ze niet snel genoeg opzij gaan?  :eusa_think:

elmarconi

Citaat van: elianmars op 13-07-2010 22:39:02
Wielrenners. Zijn dat van die egoïsten die midden op de weg rijden en "gewone" fietsers verloren schelden als ze niet snel genoeg opzij gaan?  :eusa_think:

Of iemand de hekken in rijden als'ie er voorbij wil...
--
Autogas Inside . . .

heutink

 8)
ach...het WK was mooi......we hebben toch 4/5 weken steeds weer gekeken naar dat voetbal.                        Best leuk.....sport en amusement gingen hand in hand.
Geen wereldtitel, maar toch een mooi feest.
:eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

heutink

 ;D
als ik weer naar huis ga is het voor iedereen feest :eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Saint

Citaat van: elmarconi op 13-07-2010 22:47:07
Citaat van: elianmars op 13-07-2010 22:39:02
Wielrenners. Zijn dat van die egoïsten die midden op de weg rijden en "gewone" fietsers verloren schelden als ze niet snel genoeg opzij gaan?  :eusa_think:

Of iemand de hekken in rijden als'ie er voorbij wil...

Wielrenners zijn de grote innovators in de drugswereld. En net als de voetballers zijn de wielrentoppers vele malen multimiljonair. Sterren die hele foute dingen doen om hun centjes veilig te stellen. Hufters zijn het. Als dat sport is: fuck sport.

The Saint, groot sportliefhebber: voetbal, tennis, zeilen, surfen, snowboarden en passief nog wat andere sporten.
No shirt no shoes, no pinball

Reitse

Misschien is er wel een groot verschil tussen sport en TOPsport?

Als je heel goed bent in je sport mag je genoeg verdienen om te kunnen leven tijdens je actieve sportperiode plus 5 jaar om een vak te leren. Daarna gewoon aan het werk om je centjes bij elkaar te scharrelen, ongeacht welke sport.