aansluiten cd-wisselaar

Gestart door mad-dog, 17-02-2004 11:15:33

Vorige topic - Volgende topic

mad-dog

Hallo.

Ik bij mijn 855 t-5r een cd wisselaar over genomen van de vorige eigenaar. Hij had deze nog niet aangesloten. Alle kabels zouden er liggen. Later bleek dat er alleen nog een stroom kabel gelegd moest worden. Deze zat niet bij de Wisselaar (die nog in de doos zat). Nu kan ik wel een losse kabel zet kopen.
Mijn vragen zijn;
Zijn die kabels lang genoeg om naar achter gelegd te worden?
Wie heeft er een aansluitschema en/of hoe de kabels naar achter gelegd moeten worden?
Als deze achter de dorpels moet, moet ik dan nieuwe pluggen hebben?
Wie kan mij hierbij raad geven.
b.v.d. Mad-dog.

denkweb

Stroomkabeltje leggen is niet zo'n probleem. Je kunt aan de bestuurskant alle dorpeltjes zonder problemen lostrekken en de kabel onder de bekleding doorhalen vanaf het middenconsole, onder de bekleding bij de pedalen door, onder de dorpel door, achter de bekleding van de B-stijl door, onder de achterdorpel door en dan onder de bekleding van de laadvloer achterin door naar de wisselaar... dorpels kun je naderhand eenvoudig weer vastklikken.

Als voedingskabel wel een stevige kabel gebruiken, laat je daarvoor even goed informeren bij bijvoorbeeld een automaterialenhandel!

Suxxes!

Eduardo T5 Estate

Bij mij is de stroom voor de wisselaar van de achterlichten afgetakt (=constante plus).
Geeft geen "lamp defect" melding

JanM

Hallo,

Aansluiting van de wisselaar zit achter de bekleding in de achterbak aan de bestuurderskant, deze is orgineel aanwezig.

m.v.g.
Jan

denkweb

Maar niet altijd! Maak eens een foto als je wilt... ben toch wel benieuwd waar die bij jou op aangesloten is. Niet toevallig de voeding van een electrische antenne gepakt?

JanM

Er zit bij de sedan een extra aansluiting bij de electrische antenne, deze is voor de wisselaar.
Is dus niet voor de antenne, zal kijken of ik morgen een foto kan maken.