Gerard stelt zich even voor

Gestart door Iwan, 16-06-2010 15:34:13

Vorige topic - Volgende topic

Iwan

Hallo allerbeste forumlezers .
Ik wil me even voorstellen als nieuw lid .
Mijn naam is Gerard Meijer uit Emmer-Compascuum en ik ben 43 jaar
Ik kijk en zoek al een aantal jaren op het forum ,heb al heeeeeeel veel gevonden.
Ik rij zelf al een aantal jaren Volvo bijv. mijn eerste was een 850 2.5 10 klepper,en nu ben ik in het bezit van een heuse Volvo 850 T-5R kleur zwart en ik heb nog een Amazone bouwjaar 1967 en een van 66 die ik aan het restaureren ben, met heel veel werk nog te gaan.
Als ik het niet meer zie zitten ,knal ik even met mijn R over de duitse autobaan A31
Deze ligt 6 km van mijn huis.
Ik hoop nog veel plezier te beleven aan dit Forum.

hathü

Welkom nieuw lid en ervaren Volvo rijder. Er zitten er hier meer die een Amazon hebben gerestaureerd, dus als je het ff niet meer ziet zitten kun je in plaats van knallen ook het forum opgaan. ;D

de boekhouder

Welkom!

Vragen we niet meer om foto's?   ;D
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Claudia

Welkom Gerard!

Was jij laatst toevallig ook vertegenwoordigd tijdens het klassieker-kampeerweekend in Papendal?
Zag daar ook wat combi's 850-Amazon.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

heutink

;D
Hallo Gerard, welkom vanuit Enschede, je weet wel , die stad die ook bijna aan de 31 ligt....we zijn dus eigenlijk buren... ;D
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Iwan

zal even een paar vragen beantwoorden
nee ik was niet in papendrecht ,en ik heb ook geen Amazone combie ,maar een coupe .
Ik zal binnen kort ook even een foto plaatsen van mijn speelgoed.
En buurman altijd in de spiegel kijken ,want voor je het weet vlieg ik er weer eens langs op de A31.
Nog bedankt voor de reacties van jullie

Claudia

Ik bedoel niet een Amazon-combi....maar een combinatie van een 850 én een Amazon. :)
En Papendal ipv Papendrecht. :P

Kom maar op met de plaatjes!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Iwan

Rustig aan Claudia  :eusa_hand: ik ben ook met andere dingen bezig zo als je weet .
OA met mijn Amazone bezig en ik moet morgen even mijn Km teller van de 850 repareren (nieuw tandwieltje )er in zetten .
De foto,s komen nog wel  ,als ik er achter kom hoe dat werkt ben geen computer Freak, doe liever dingen met de handen .

UserID6342

Citaat van: Iwan op 16-06-2010 22:58:37
als ik er achter kom hoe dat werkt ben geen computer Freak, doe liever dingen met de handen .
Dat doe je met foto's uploaden toch ook Gerard ? ;D  Welkom hier en we zijn idd benieuwd naar de foto's van je bolides.