Vervangen versnellingsbak TDI automaat

Gestart door 850 TDI Estate, 15-06-2010 11:32:53

Vorige topic - Volgende topic

850 TDI Estate

Heren en dames,

Tijdje geleden kwam ik er achter dat mogelijk mij versnellingbak van mijn trouwe v70 TDI stuk is. Dit blijkt nu feit, en moet dus worden vervangen.
De volvo dealer is voor het vervangen erg prijzig en voor het geld dat zij rekenen heb ik een andere v70 automaat. Dat vindt ik dus wel erg jammer.

Nu las ik een hele tijd geleden dat er een of meerdere leden van dit forum met enige regelmaat tegen betalilng koppelingsplaten en versnellingbakken vervangen, ik weet helaas niet meer wie dit is/zijn, maar wellicht weten jullie dit?

Zouden jullie mij per PM de contactgegevens of naam door willen geven van deze persoon/personen?

Groetjes,

Michel
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

daytonawim

Je zou het eens kunnen proberen bij "dennis850estate" ik mijn T5 net opgehaald met nieuwe koppeling en versnellingsbak ( via forum op de kop getikt):-)

)()()sT

Iemand hier vinden om het te doen is 1.
Daarnaast moet je wel een geschikte automaatbak vinden voor je diesel, en daar wringt volgens mij de schoen. Slopers hebben vaak ook magistrale kilometerstanden, en een "benzine"bak past niet.

Succes!

850 TDI Estate

Hoi Joost...

Aan de bak kan ik ondertussen komen...

m.b.t. benzinebak, hoe groter de hamer, hoe makkelijker dat het past :D

V70geRwin

850 TDI Estate

Hoi Spekkie,

Ja die had ik idd al gezien, maar het gaat mij voornamelijk om de prijs voor het inbouwen (uurtarief volvo) die het gehele verhaal zo beroerd duur maakt.

groet,

michel