LPG (tankschroefdop) tanken in buitenland

Gestart door TTT242, 17-02-2004 23:14:02

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

ruud

Citaat van: Raf op 24-03-2004 00:40:51
Citaat van: LekkeRRRR op 23-03-2004 23:54:56
Leuk he.. dat gas... 8)

;)/jan

of gewoon een dom (hollands?) systeem!! ;)

Nee Raf, het is niet het domme hollandse systeem het is de zoveelste europeese onfoeg, waarom niet een enkel systeem voor heel europa?
overigens vind ik het nederlandse bajonet systeem het makkelijkste en het snelste. (insteken, kwartslag draaien en aanspannen). maar da's dan maar mijn gedacht.
Bovendien is het op het nederlandse systeem plaatsen van een buitenland adaptor nooit een probleem en dat kan ik niet zeggen van die belgische bagger die nu onder mijn roffel zit.
Ik heb bij de afgelopen jaarlijkse autokeuring speciaal opgelet of ze de vulnippel van mijn gas controleren. (dat doen ze dus niet) Nu overweeg ik zelfs of ik dat huidige ding door een nederlandse variant laat vervangen.

Ruud

groet
ruud

BenC70ES

CiteerAls de kentekenplaat niet op de achterklep zit wordt de gasvulnippel hier ook wel achter gemonteerd. Kentekenplaat met een veermechanisme en je ziet er helemaal niet meer van. Volgens mij zit bij een C70 de plaat op het deksel.

Zo is het bij Hedwig zijn 780 (forumlid)...  en indd. bij zowel de C70 als 850,S70 zit de plaat mee op het kofferdeksel.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!