help, iemand flash lube bij de hand?

Gestart door blauweroffel, 19-06-2010 19:59:22

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Dag,

Heeft iemand in het  oosten toevallig wat flash lube op de plank staan?Moet morgen naar zuiden en ik zie net dat m'n flaslube op is :eusa_wall:
of kun je het ook kopen bij pompstations??

groet

BR

Marc O.

Een paar honderd kilometer zonder flashlube is echt geen probleem hoor. Voor de zekerheid zou je hoge toeren kunnen vermijden, maar verder zou ik er niet al te moeilijk over doen.

Ik heb trouwens nog wel wat flashlube staan (Tilburg).
...The Nile isn't just a river in Africa...

blauweroffel

OK, bedankt  maar ik heb 4 weken geleden voor het laatst olie gechekt, maar toen niet bij de flashlube gekeken. Geen idee hoe lang het al op is dus...

BR

Piere

Citaat van: Marc O. op 19-06-2010 20:03:34
Een paar honderd kilometer zonder flashlube is echt geen probleem hoor. Voor de zekerheid zou je hoge toeren kunnen vermijden, maar verder zou ik er niet al te moeilijk over doen.

Dat denk ik ook.

In tankstations is het denk ik niet verkrijgbaar, heb het daar althans nog nooit zien staan  :eusa_think:
Wij bestellen het altyd by onze Profile Tyrecenter-man  :eusa_dance:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

blauweroffel

Ik kom regelmatig in Rijssen langs de lpg inbouw boer, maar die is op zondag niet open ;D

maandag maar even langs gaan

BR

-D©©©L-

Citaat van: blauweroffel op 19-06-2010 19:59:22
Dag,

Heeft iemand in het  oosten toevallig wat flash lube op de plank staan?Moet morgen naar zuiden en ik zie net dat m'n flaslube op is :eusa_wall:

groet

BR

Welk product van Flashlube zoek je eigenlijk ?

blauweroffel

Citaat van: -D©©©L- op 19-06-2010 20:22:08
Dag,

Heeft iemand in het  oosten toevallig wat flash lube op de plank staan?Moet morgen naar zuiden en ik zie net dat m'n flaslube op is :eusa_wall:

groet

BR

Ik zoek de vloeistof die in het witte flesje moet, of ziin er verschillende soorte nflaslube's? vroeg de leek op dit gebied

BR

Marc O.

Citaat van: blauweroffel op 19-06-2010 20:27:51
Dag,

groet

BR

Ik zoek de vloeistof die in het witte flesje moet, of ziin er verschillende soorte nflaslube's? vroeg de leek op dit gebied

BR

Precies, gewoon de valve saver fluid, maar dat wist Marco stiekum ook wel (toch?) ;)

blauweroffel

Citaat van: Marc O. op 19-06-2010 20:29:44
Dag,

groet

BR

BR

Precies, gewoon de valve saver fluid, maar dat wist Marco stiekum ook wel (toch?) ;)

psies....
BR

-D©©©L-

Citaat van: Marc O. op 19-06-2010 20:29:44
Dag,

Heeft iemand in het  oosten toevallig wat flash lube op de plank staan?Moet morgen naar zuiden en ik zie net dat m'n flaslube op is :eusa_wall:

groet

BR

BR

Ik heb injectorreiniger voor benzine en diesel op de plank staan. Ook flashlube.

Citaat van: -D©©©L- op 23-02-2008 10:34:18
Citaat van: Ludo op 23-02-2008 10:29:01
flashlube heeft ook injector reiniger.

Marco, verstopte injectors hadden bij mij invloed op de benzinedruk.
klinkt inderdaad raar omdat je op de rail meet, maar ik had 1 bar minder benzinedruk door de injectors.

Hmm, heel appart. Weer wat geleerd  ;)

injector reiniger (er bestaan misschien wel 20 gelijkwaardige producten van andere leveranciers)

tackle

ik heb die zooi niet nodig, de werking ervan is behoorlijk twijfelachtig.

blauweroffel

Ok jongens, allemaal bedankt voor de reacties

Vandaag in Rijssen 2 flesjes gehaald, 20 euro voor betaald, wellicht wat veel maar voorlopig kan ik er weer tegen.
Men zei daar overigens dat zo'n flesje na 5000 km wel op zal zijn. Ik vind dat niet zoveel km's.....
Dacht dat het langer mee zou gaan (lees: voordat het op is...)

groet

BR

Marc O.

1 liter is voor ongeveer 1000 liter brandstof. Bij een verbruik van 1 op 10 is dat dus 10.000km. Als dat flesje een halve liter is (aan de prijs te zien zou dat kunnen kloppen), dan zou die 5.000km dus wel ongeveer correct kunnen zijn.

blauweroffel

Ok, dan heb ik lang te weinig "verbruikt" zal de druppelaar iets verder openzetten!

BR

Marc O.

Stel hem af op 1 druppel per max. 10 seconden. Bij mij verliep die instelling zo snel dat ik hem elke week weer opnieuw moest afstellen.