derde bank 855

Gestart door Adriaan, 23-09-2002 16:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Adriaan

Ben al een tijd opzoek naar derde bank voor mijn 855. Tot dusver zonder succes. Wie kan me helpen?
Wie heeft er ideeen over alternatieven?

Adriaan

Joris_Scholte

Ik vraag me trouwens af of Volvo de derde bank als optie levert/leverde voor een 850/V70. ???

hpetak

CiteerIk vraag me trouwens af of Volvo de derde bank als optie levert/leverde voor een 850/V70. ???

Ik heb op mijn volvo V70 R AWD  een kinderzit tussen de achterbank en in de bagageruimte een hele kekke lederen 2 zits met kopsteunen en 3 punts gordels.
Auto Rima in Druten wellicht

PJ-T5R

CiteerIk vraag me trouwens af of Volvo de derde bank als optie levert/leverde voor een 850/V70. ???

Ja die hebben ze.

Geen idee wat ie kost.

PJ

ineke

CiteerBen al een tijd opzoek naar derde bank voor mijn 855. Tot dusver zonder succes. Wie kan me helpen?
Wie heeft er ideeen over alternatieven?

Adriaan

Misschien wat tuttig maar kinderen horen niet in de bagaeruimte van een 855, ze zitten in feite in de kreukelzone van de auto en hebben bij een fikse aanrijding van achteren geen schijn van kans. Ook niet bij een aanrijding met lage snelheid trouwens, ik heb dit als eens eerder op het forum verteld: in een ander blad hebben we ooit een foto gepubliccerd van een 940 Estate (toch zeker geen onveilige auto) die met een zeer lage snelheid van achter was geraakt door een vrachtwagen, had er een kind in de achterbak gezeten, dan was hij/zij zeker dood geweest.

Als je veel kinderen c.q. mensen wilt vervoeren, moet je toch een ander soort auto gaan kopen, volgens mij. Niet doen dus, dat derde bankje.

Groet,

ineke

hpetak

CiteerJa die hebben ze.

Geen idee wat ie kost.

PJ

Ik meen 500 euro

Full Metal Bernd

Ik heb er nog een,een hele nette dus als je er belang bij hebt?
Mits je chassis nummer is tot 525145.
Voor €350,00 mag je hem overnemen,helemaal compleet.

Adriaan

Beste Bernd,

Goed te horen. Ik vroeg me al af of er ook nog een zinnige reactie zou komen op mijn vraag. Ik ben zeker geinteresseerd.  
Zou je me  zsm willen bellen op 06 25247102 of 030 6970720

Dank
Adriaan

dutchdikkie

CiteerMisschien wat tuttig maar kinderen horen niet in de bagaeruimte van een 855, ze zitten in feite in de kreukelzone van de auto en hebben bij een fikse aanrijding van achteren geen schijn van kans. Ook niet bij een aanrijding met lage snelheid trouwens, ik heb dit als eens eerder op het forum verteld: in een ander blad hebben we ooit een foto gepubliccerd van een 940 Estate (toch zeker geen onveilige auto) die met een zeer lage snelheid van achter was geraakt door een vrachtwagen, had er een kind in de achterbak gezeten, dan was hij/zij zeker dood geweest.

Als je veel kinderen c.q. mensen wilt vervoeren, moet je toch een ander soort auto gaan kopen, volgens mij. Niet doen dus, dat derde bankje.

Groet,

ineke

zeker niet tuttig, ineke, groot gelijk!
en als er zo'n bankje dan toch in moet, weet ik wel een passagiertje he denkweb
DD

denkweb

Hier toch nog even een waarschuwing in beeld van het gevaar van dit derde bankje; het bevindt zich in de kreukelzone van de auto!!

elianmars

Is al vaker gezegd, inderdaad.

Maar waar denk je dat de kreukelzone van bijvoorbeeld de Fiat Seicento van mijn vrouw zich bevindt?
Dan zet ik de jongens toch liever op het derde bankje achterin de V70, dan achterin dat Italiaanse gebakje, hoor  ;)