Koplampglas immitatie koplampen gelijk aan origineel helder ?

Gestart door Sbv, 27-06-2010 11:57:39

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Hedenochtend stond ik even bij de S70 te kijken en constateerde dat een steen gisteren het hele koplampglas kapot gemaakt heeft.

Momenteel zitten er immitatie heldere lampen in met projectorlens.

Passen de originele heldere koplampglazen hier 1 op 1 op ?

Zijn er andere ook enkel vervangende koplampglazen voor de immitatie (SKG) lampen te koop ? Indien ja, waar en wat zijn de kosten ?

Om nu gelijk een set originele heldere koplampen aan te schaffen gaat me net wat te ver......maar op termijn misschien wel.

M a r c

Losse glazen zijn gewoon te krijgen voor die aftermarket heldere lampen. Er zijn zelfs bedrijven die ze op voorraad hebben....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 27-06-2010 12:05:12
Losse glazen zijn gewoon te krijgen voor die aftermarket heldere lampen. Er zijn zelfs bedrijven die ze op voorraad hebben....

Zijn die glazen afwijkend van de MY2003 C70 koplampglazen ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 27-06-2010 11:57:39
Hedenochtend stond ik even bij de S70 te kijken en constateerde dat een steen gisteren het hele koplampglas kapot gemaakt heeft.

Momenteel zitten er immitatie heldere lampen in met projectorlens.

Passen de originele heldere koplampglazen hier 1 op 1 op ?

Zijn er andere ook enkel vervangende koplampglazen voor de immitatie (SKG) lampen te koop ? Indien ja, waar en wat zijn de kosten ?

Om nu gelijk een set originele heldere koplampen aan te schaffen gaat me net wat te ver......maar op termijn misschien wel.

Bij de S70 ook al? De linker koplamp van de V70 is ook niet helemaal meer in orde, volgens mij.

Sbv

Van de V70 is het wel redelijk goed, ligt een klein stukje glas van defecte lamp in meer niet. Hoop ik tenministe

innocenti

Citaat van: -D©©©L- op 27-06-2010 12:36:34
Citaat van: M a r c op 27-06-2010 12:05:12

Zijn die glazen afwijkend van de MY2003 C70 koplampglazen ?
Volgens mij hebben de glazen dezelfde pasvorm. Rubbers van orgineel kan je ook overzetten in de imitatie. De kapjes aan de achterzijde zijn ook over te zetten.

Sander
PB Marc. De imi glazen zijn vast goedkoper dan de orginele heldere

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

innocenti

PeterZ

is het binnenwerk ook over te zetten? Ik heb originele lampen liggen emt corrosie op de spiegels. Heb er nu imitatie koplampen in zitten maar de behuizing is van beroerde kwaliteit.