project-topic

Gestart door joep, 30-06-2010 14:18:13

Vorige topic - Volgende topic

joep

is het misschien een leuk idee om voor ieder die dat wil een 2-tal topics te starten waarin hij/zij bijvoorbeeld to do lists of aller hande projectjes al dan niet groot uitgebreid toe kan lichten.
het ene topic, het project-topic is dan alleen toegankelijk voor de TS, dus alleen de TS kan berichten en foto's toevoegen.
het 2de is het reactie-topic, dat is het topic waarin de rest van het forum reacties plaatsen en/of vragen stellen.
ik heb dit eerder op een ander forum gezien en kan erg verslavend werken  ;D, bovendien kan het ook erg leerzaam zijn voor die mensen die nog niet zo thuis zijn in de techniek van volvo!

Teddy81

Sem

Citaat van: joep op 30-06-2010 14:18:13
is het misschien een leuk idee om voor ieder die dat wil een 2-tal topics te starten waarin hij/zij bijvoorbeeld to do lists of aller hande projectjes al dan niet groot uitgebreid toe kan lichten.
het ene topic, het project-topic is dan alleen toegankelijk voor de TS, dus alleen de TS kan berichten en foto's toevoegen.
het 2de is het reactie-topic, dat is het topic waarin de rest van het forum reacties plaatsen en/of vragen stellen.
ik heb dit eerder op een ander forum gezien en kan erg verslavend werken  ;D, bovendien kan het ook erg leerzaam zijn voor die mensen die nog niet zo thuis zijn in de techniek van volvo!

Joep... dit bestaat al. Kijk even onder de Blogs...

henry classic v70

Tja........ :eusa_think:... :eusa_think:.. :eusa_snooty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

animalT5R

Met het vorige forum hadden we een zgn BLOG functie,waarin je dus een apart gedeelte had waar je kon reageren,dit is[blijkbaar] niet toepasbaar op dit forum.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

joep

Citaat van: animalT5R op 30-06-2010 14:28:35
Met het vorige forum hadden we een zgn BLOG functie,waarin je dus een apart gedeelte had waar je kon reageren,dit is[blijkbaar] niet toepasbaar op dit forum.
DAT bedoel ik dus inderdaad. dat is wel een stuk overzichtelijker

thuur

Dan gooi je je topic toch gewoon op slot als je niet wilt dat er gereageerd wordt..

Gr ???

animalT5R

Citaat van: thuur op 01-07-2010 14:45:22
Dan gooi je je topic toch gewoon op slot als je niet wilt dat er gereageerd wordt..

Gr ???

;D  :eusa_clap: :eusa_clap:
Er is al een voorbeeld[of trek ik nu de beerput weer open  :eusa_whistle:]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Starbuck

De essentie van het openen van een topic is je auto. Niets meer, niets minder.
Tenzij in algemeen off topic, waar deze rubriek voor dient.
Ik vind het goed zoals het is. Rechtstreeks je mening plaatsen in het desbetreffende topic lijkt me eenvoudiger dan voor elk topic er een tweede voor te openen. Degene die hier al het werk voor wil doen, gelieve u bereidwillig, oneervol en niet betalend zich aan te bieden. Weet dan ook dat je je een hoop gezeik op je kop haalt, geschillen moet oplossen, elke dag tot 3 uur s'nachts er voor op moet blijven, stress, irritatie en meningen allerhande met een goed gevoel met humor moet oplossen, oordeel moet vellen, rechter en beul moet spelen én mensen buiten je wil om wel es een keer moet bannen... (alhoewel dit laatste een punt van discussie kan en mag zijn dacht ik zo?)
Over al de rest bestaat er geen discussie, die zich geroepen voelt deze taak op zich te nemen ga u gang.
Mij niet gezien, dus ik hou m'n kop toe.
Al de rest die het beter weet, veel geluk!

arjenT5R

Citaat van: Starbuck op 01-07-2010 19:19:35
Ik vind het goed zoals het is. Rechtstreeks je mening plaatsen in het desbetreffende topic lijkt me eenvoudiger dan voor elk topic er een tweede voor te openen. Degene die hier al het werk voor wil doen, gelieve u bereidwillig, oneervol en niet betalend zich aan te bieden. Weet dan ook dat je je een hoop gezeik op je kop haalt, geschillen moet oplossen, elke dag tot 3 uur s'nachts er voor op moet blijven, stress, irritatie en meningen allerhande met een goed gevoel met humor moet oplossen, oordeel moet vellen, rechter en beul moet spelen én mensen buiten je wil om wel es een keer moet bannen... (alhoewel dit laatste een punt van discussie kan en mag zijn dacht ik zo?)
Over al de rest bestaat er geen discussie, die zich geroepen voelt deze taak op zich te nemen ga u gang.

Ben het wel met eens tot op zekere hoogte
zoals je nu zeer handige weblogs hebt zoals van DCCCL, Razorx etc waar je in principe hele werkplaatshandboeken mee kan schrijven is het wel erg lastig zoeken tussen alle geneuzel, gein en onzin.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Starbuck

Citaat van: arjenT5R op 01-07-2010 19:25:27
Citaat van: Starbuck op 01-07-2010 19:19:35

Ben het wel met eens tot op zekere hoogte
zoals je nu zeer handige weblogs hebt zoals van DCCCL, Razorx etc waar je in principe hele werkplaatshandboeken mee kan schrijven is het wel erg lastig zoeken tussen alle geneuzel, gein en onzin.

Klopt wat je zegt Arjen. Maar wie gaat al die moeite tot zich nemen wetende wat de gevolgen zijn en er niet voor betaald word?
Broodje Aap noemen jullie dat toch?

arjenT5R

nou soms zou je bijna willen betalen om iets terug te vinden  ;D
broodje frikandel is ook lekker

Starbuck

Citaat van: arjenT5R op 01-07-2010 19:38:57
nou soms zou je bijna willen betalen om iets terug te vinden  ;D

Ik denk maar zo; als er betaald moet worden om iets terug te vinden op het forum zal er heel weinig gezocht worden...
En eigenlijk vind ik het zo'n gek idee nog niet. Tijd en informatie mag iets kosten, niet soms? De zoekfunctie kan er enkel maar wel mee varen. Tenslotte bespaar je een hoop geld met alle info hier op het forum, het is maar wat je er mee doet.
Maar ik dacht dat dit de bedoeling van het forum niet was.  ;)

arjenT5R

Citaat van: Starbuck op 01-07-2010 19:45:31
Citaat van: arjenT5R op 01-07-2010 19:38:57
nou soms zou je bijna willen betalen om iets terug te vinden  ;D

Ik denk maar zo; als er betaald moet worden om iets terug te vinden op het forum zal er heel weinig gezocht worden...
En eigenlijk vind ik het zo'n gek idee nog niet. Tijd en informatie mag iets kosten, niet soms? De zoekfunctie kan er enkel maar wel mee varen. Tenslotte bespaar je een hoop geld met alle info hier op het forum, het is maar wat je er mee doet.
Maar ik dacht dat dit de bedoeling van het forum niet was.  ;)

nah zo bedoelde ik het ook niet  ;D
maar praktisch is het niet altijd...
soms heb je iets nodig van hoe zat dit of dat ook weer....
nou dan open je zo'n weblog  ;D
en ben je een half uur verder voor je goed en wel wat gevonden hebt
tussen alle (welgemeende) adviezen en priet praat door  ;D

Maar het heeft ook wel z'n charme... je komt altijd wel iets tegen waar je nog even extra om lacht
of een weer wat geleerd momentje  ;)

joep

Citeer
maar praktisch is het niet altijd...
soms heb je iets nodig van hoe zat dit of dat ook weer....
nou dan open je zo'n weblog  ;D
en ben je een half uur verder voor je goed en wel wat gevonden hebt
tussen alle (welgemeende) adviezen en priet praat door  ;D

en dat was dus precies waarom er op dat andere forum voor 1 open en 1 gesloten topic was gekozen, de gesloten puur en alleen voor de informatie van de TS en de open voor de reacties en ander off-topic gelul.