Tijdje geleden.......

Gestart door jaapc4, 30-06-2010 19:26:05

Vorige topic - Volgende topic

jaapc4

Hallo,
Zoals de het onderwerp al aangeeft.. tijdje geleden...., dat ik hier op het forum aanwezig ben geweest .FF opfrissen...`k geloof dat m`n vorige forumnaam Jaap was, maar kan helaas niet onder deze naam meer inloggen.
Op dit moment rijden wij een V70 Classic (reeds 2,5 jaar alweer) Tijd voor een andere dus!
Heb proefgereden in een 2002 model, maar vind het helemaal niks, 1 x classicrijder altijd classicrijder ben ik bang.
Ooit m`n eerste volvo 850 gekocht bij Gerben Brouwer, was een groene 10 klepper van 1994, machtige auto. En na 2,5 jaar gereden te hebben....de droomauto, nouja bijna dan, een gele t5-r was toen voor mij het summum, echter mijn wederhelft zag dat niet zitten, maar uiteindelijk hebben wij een zwarte V70R aangeschaft, deze wagen gekocht bij Buitenhuis in Naarden.
Twee dagen nadat ie bij ons op het erf stond gelijk op de rollenbank in Oudehaske, een meeting van de 850 club die ik heb georganiseerd.
Helaas hebben wij die auto verkocht vanwege een leaseauto. Nooit moeten doen :eusa_wall: :eusa_wall:. anyway we rijden nu dus weer zoals eerder gezegd weer een v70 10kleps.
Naast de v70 rij ik voor m`n werk een V50 en sleutel ik aan m`n C4 (staat achter m`n naam)
De C4 is geen citroen, maar een chevrolet Corvette uit 1990, welke overigens te koop staat, mocht je interesse hebben geef het aan per PM.

Wat betreft de V70, deze gaat ook in de verkoop, want wij zijn weer op zoek naar een V70R,
Vraag me alleen af of we voor een AWD gaan of voor een FWD?

Wat vinden jullie?

Groet Jaap

animalT5R

Ha die Jaap,
Jij geeft aan rollenbank oudehaske en ineens wist ik het weer!!
Welkom terug
Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Alaindjie

Heerlijk probleem lijkt me dit :-) Weet eventueel nog een V70R classic te staan mocht je er nog geen gevonden hebben ......