Fortuna autobanden, of andere?

Gestart door Essie70, 01-07-2010 10:26:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

verburgh

Ik heb een T5 en mijn vriendin een golfje  ;D

elianmars

Citaat van: verburgh op 02-07-2010 01:04:38
Ik heb een T5 en mijn vriendin een golfje  ;D

Golfje, noemt-ie dat..........  :eusa_drool:

antraciet

tsja en waar zitten de meeste paardjes in  :o

verburgh

Citaat van: elianmars op 02-07-2010 01:05:56
Citaat van: verburgh op 02-07-2010 01:04:38
Ik heb een T5 en mijn vriendin een golfje  ;D

Golfje, noemt-ie dat..........  :eusa_drool:
Hij is wel snel moet ik zegen  ;) alleen ik moet daar idd ook een keer goede banden voor zoeken omdat het een AWD is,Wat zal daar de beste band voor zijn?

antraciet


verburgh

Citaat van: antraciet op 02-07-2010 01:08:23
tsja en waar zitten de meeste paardjes in  :o
Allebei 250 pony´s ;)

antraciet

O.b.v. de gegevens van de anwb zou ik dan uitkomen op Michelins en nee ben geen aandeelhouder  ;D

Quota

Citaat van: antraciet op 02-07-2010 00:47:02
en daarom komen er volgende week weer nieuwe michelins onder Gaan zeker 40k mee  ;)

Doe jij vaak aan burnout's bij het stoplicht dan?!? Ik heb net zeker 70K met een setje Michelins gedaan...

aardigebas

waarom besparen??

vorige week net 2 nieuwe michelin energy savers eronder gezet!

2x 63 euro --> via internet en gratis thuis gebracht
2x 14 euro --> omheen zetten en balanceren enz...

dus voor 154 euro klaar!

volgens mij moet je geen Volvo gaan rijden als je hierop gaat bezuinigen!


spijky

Banden tests van de adac kun je ook eens raadplegen.

http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/default.asp?ComponentID=4795&SourcePageID=8762

En koop gewoon een goede band.
Conti
Michelin
Pirelli
Bridgestone

Voor die paar tientjes meer. Die moet je ook verdelen over 30, 40 of 50.000km afhankelijk hoe je rijd.

Bij mij komt er geen rotzooi op, als ik nieuw rubber moet kopen.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

verburgh

Met de volvo rij ik altijd op dunlop sport maxxx.

jan piet

Onder mijn 740 lagen Maxxis banden toen ik hem kocht (en nog steeds toen ik hem verkocht  ;D) Heb er ongeveer 50.000 km mee gereden en inderdaad viel het best mee al zal het nooit mijn merk banden worden als Michelin freak. Waar het ECHT begon te knijpen was in noodstoppen: acuut van angst schreeuwende bandjes, en een wit weggetrokken chauffeur van die doodsnoodkreten van banden. Ook in flinke regen ging de auto, ondanks meer dan voldoende profiel al gauw zoeken. afgelopen winter heb ik er 3 weken mee gereden omdat de 855 met de bek openstond. Wegrijden uit sneeuw? Forget it! (Wel héérlijk gespeeld met 8-ies driften enz. maar gewoon rechtuit was er niet bij  :evil: :eusa_whistle: ;D)
Nu was ik over Michelin Energysavers ook niet erg te spreken, ook die juichten voor Maarheeze al dat de bocht bij Leenderheide er aan kwam, en vond ze in regen niet erg sterk. Zegt misschien meer over mijn rechtervoet in sommige situaties maar vindt de Premacy met hoog snelheidsprofiel (ondanks dat ik dat qua snelheid niet nodig heb) vele malen meer overtuigend dan de Energysaver of de Premacy met een lager snelheidsprofiel (die janken ter hoogte van afrit valkenswaard voor de oude bocht van Leenderheide  ;D
gr,JP

Essie70

Citaat van: sjarrel2 op 02-07-2010 11:27:36
2 kumho's voor een dikke 100,- Euro incl. bezorging. Heb ze hier zelf ook vandaan en bevalt super.

http://www.blackcircles.com/holland/order?_cmdexec=AffiliateSale&acid=Holland&delivery=1&pcode=4E2027847&width=195&profile=55&rim=15&speed=&dtc%3Astep%3AbtnSelectSize.x=112&dtc%3Astep%3AbtnSelectSize.y=22

zal ik anders gewoon kumho's bestellen op die site? is dit een goede merk? wat vinden julie over kumho

antraciet

#44
Citaat van: Quota op 02-07-2010 09:47:28
Citaat van: antraciet op 02-07-2010 00:47:02
en daarom komen er volgende week weer nieuwe michelins onder Gaan zeker 40k mee  ;)

Doe jij vaak aan burnout's bij het stoplicht dan?!? Ik heb net zeker 70K met een setje Michelins gedaan...
Mijn vrouw heeft nog wel een klompvoetje :D