Welke droger is dit ?

Gestart door rpakuypers, 04-07-2010 16:39:29

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Tijdje terug werd geconstateerd dat de droger defect is. Een vraag aan Deltamil over hun aangeboden drogers voor de V70 leverde in plaats van informatie over de droger alleen een prijs ex. btw. Wie heeft (onlangs) dit type droger vervangen en kan me een typenummer vertellen ? Wordt het delerwerk of toch Deltamil ? O ja, de korte leiding (die naar de bumper toe gaat) is tevens afgebroken. Hij zat gemonteerd op een V70 TDI uit 1998.

Groet,
Roger

LPGLE

heb je nog enigzins iets van een nummer , of een deel daar van ?

rpakuypers

Citaat van: LPGLE op 04-07-2010 16:49:46
heb je nog enigzins iets van een nummer , of een deel daar van ?

Helaas, helemaal niets. Het enige plakkertje erop is net zo vergaan als de rest, dat is het hem nou juist. Helaas is dit niet het onderdeel wat ik online zou bestellen bij de diverse shops omdat die droger afwijkt van deze.

Groet,
Roger

HanV70

Is absoluut niet een gebruikelijk Volvo type

JayJ

Gewoon even bellen met Deltamil met de vraag, vermeld welke auto hij op zit en welk bouwjaar dan weten ze het wel. Dealer kan je niet helpen.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

rpakuypers

Citaat van: JayJ op 04-07-2010 17:45:22
Gewoon even bellen met Deltamil met de vraag, vermeld welke auto hij op zit en welk bouwjaar dan weten ze het wel. Dealer kan je niet helpen.

Ok, dan zal ik maar bellen want op een vraag in de mail krijg je alleen een standaard antwoord. Weet ik in ieder geval dat deze niet van Volvo is en er staat verder helemaal niets op het huis van de droger.

Groet,
Roger

LPGLE

voilá  ;)

rpakuypers

Yep, die had ik al gevonden maar ik zocht, zonder even naar de Schoonebeekse Ja-knikkers te gaan bevestiging. Deze lijkt er inderdaad veel op. Ik bel morgen wel even met Deltamil.

Groet,
Roger

CharlieFox

Da's ook toevallig! Zie dit topic! Deltamil dus. En die firma schijnt dus nog te bestaan. Gelijk bellen ...

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,42894.0.html
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...