Hoe vaak poets jij je auto

Gestart door antraciet, 06-07-2010 23:58:41

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

quote author=ceesklumper link=topic=42080.msg864487#msg864487 date=1278452896]
Laatst een kleine enquete gedaan op het werk: "hoe vaak was jij je auto" en de antwoorden verschilden echt van "elke week" tot, letterlijk "nooit". Misschien een goeie poll hier?!
[/quote]

zoiets?

wepster

1 maal per week en met de hand niks was straat  :eusa_naughty:

verburgh

Wassen elke keer na het rijden en poetsen een keer in de week  ;)

antraciet

rpakuypers

Liefst elke zondag, met een mooie lange en zachte borstel, tuinslang met water, velgencleaner, velgenspons en autoshampoo van de Action  ;D

Groet,
Roger

ceesklumper

Cees Klumper
Amsterdam

ceesklumper

Mag je trouwens nog wel je auto wassen voor de deur? Ik meen dat daar nieuwe regelgeving voor (of eigenlijk tegen) is?
Cees Klumper
Amsterdam

antraciet

Hier in de Koppel in Borculo mag alles  ;D

verburgh

Citaat van: ceesklumper op 07-07-2010 00:05:18
Mag je trouwens nog wel je auto wassen voor de deur? Ik meen dat daar nieuwe regelgeving voor (of eigenlijk tegen) is?
Wat mag nog wel  :-X hier waar ik woon mag het ook eigenlijk niet maar ik was hem op eigen terrein dus wat moeten ze er van zegen.

rpakuypers

Citaat van: ceesklumper op 07-07-2010 00:05:18

Auto staat op mijn eigen oprit .......... de eerste die mij verbiedt om daar mijn auto te wassen krijgt de borstel op een plek waar dat anatomisch niet verantwoord is  :eusa_whistle:

Groet,
Roger

antraciet

Ergens waar de zon nooit schijnt  ;D?

rpakuypers

Citaat van: antraciet op 07-07-2010 00:09:50
Ergens waar de zon nooit schijnt  ;D?

Yep ! Jij kent die plek al ............. bovendien : zover ik weet staat dat in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). Per gemeente verschillend dus ! Met die 2 agenten in ons dorp zal dat wel loslopen ...... die staan doorgaans op de snelweg te flitsen tijdens een voetbalwedstrijd. Kon ik lekker de auto kuisen.

Groet,
Roger

antraciet

Sbv

Als het vuil me gaat storen, niet zo heel vaak. Binnenkant zorg ik wel dat deze netjes schoon is en geen vette ramen. Buitenkant....vogelpoep etc haal ik er heel snel af, snelwegvuil kan nog wel een tijd blijven zitten. Staat toch wel eens mooi een vieze auto

R o b

1x per maand....maar da's al best veel! :)