wie weet het?

Gestart door erwin69, 07-07-2010 11:13:11

Vorige topic - Volgende topic

erwin69

goedemorgen,

ik was vanmorgen even onder de motorkap aan het snuffelen naar eventuele lekkage van mijn bdr toen ik dit zag:  Een soort Vacuumsensor? Een soort potje met een aansluiting voor waarschijnlijk een vacuumslang, en aan de onderzijde komen er twee draadjes uit (rood en blauw, afgeknipt) Er staat hetvolgende op:141 120 POM of FOM, en PA66 TRW Het ding zit gemonteerd links naast de radiateur naast alle relais die daar zitten.

Ik heb er ook een foto van gemaakt maar hoe kan ik die hier uploaden?

Alvast bedankt!!

mehn

Aan de bestuurderskant onder de luchtinlaatbuis?
Dat zal de EVAP klep zijn.

Nummer 24

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

erwin69

Nee aan de bijrijderskant naast de radiateur

Heb net je topic gelezen over het plaatsen van een foto, mehn

ik ben er nog ff mee aan het stoeien
Erwin

erwin69

Hoop dat het zogoed is?

Erwin

thuur

Decelleratieschakelaar van de gasinstallatie.

Gr 8)

erwin69

Citaat van: thuur op 07-07-2010 11:56:42

Gr 8)
ok dan.... waarschijnlijk heeft m'n roffel op gas gelopen??????? zijn er onder de kap of elders in de auto nog dingen waaraan ik kan zien of er idd een gasinstallatie in heeft gezeten?

In de onderhoudsboekjes kan ik niks vinden over een gasinstallatie?

erwin69

heb net de belastingdienst gebeld... maar er is nooit een gasinstallatie ingebouwd geweest?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Thys

Er zíjn mensen die het hele jaar met een gasinstallatie rondrijden, en die 1x per jaar voor de keuring uitbouwen. Of dat hier ook het geval is weet ik natuurlijk niet, maar het zou kunnen.

henry classic v70

Citaat van: FGG op 07-07-2010 12:43:11
Import?

Is een 2.0 kans is vrij groot. Is toch te zien aan 't kenteken, ik bedoel wanneer deze geimpoteerd zou moeten zijn (nieuw kenteken)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

haasje

Citaat van: henry classic v70 op 07-07-2010 13:00:10
Citaat van: FGG op 07-07-2010 12:43:11
Import?

Is een 2.0 kans is vrij groot. Is toch te zien aan 't kenteken, ik bedoel wanneer deze geïmporteerd zou moeten zijn (nieuw kenteken)

Waarom, er zijn vanaf my 95 ook gewoon 2.0 motoren in nederland geleverd.

ot:

Ooit het stuk kunststof waar deze schakelaar opzit vervangen met 1 van de sloop?

erwin69

net bij de garage geweest.... toch gasinstallatie ingebouwd geweest  heb een andere bdr gehaald, die ga ik inbouwen zodra de motor een beetje afgekoeld is, en een stukje vacuumslang vervangen.
daarna kijken of er verbetering is

Rob850turbo

het is een schakelaar waardoor de lpg installatie overschakeld op lpg ( vacuum gestuurd)  als je eenmaal afremd op de motor schakeld de motor van benzine op lpg

haasje

Citaat van: Rob850turbo op 07-07-2010 16:47:27
het is een schakelaar waardoor de lpg installatie overschakeld op lpg ( vacuum gestuurd)  als je eenmaal afremd op de motor schakeld de motor van benzine op lpg

uhmm

Citaat van: thuur op 07-07-2010 11:56:42

Gr 8)

Rob850turbo

onder het bruine dopje zit een inbus moer om het omschakel punt / vacuum waar bij overgeschakeld wordt af te stellen