GROOT forum transport (meedenken gewenst ) Vlissingen->Simpelveld

Gestart door arjenT5R, 07-07-2010 21:35:28

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Ahwel, ik lees hier wel eens van forum transport van hot naar her en dat gaat meestal vrij aardig  ;D

En nu heb ik iets wat niet echt in of op een roffel past,
namelijk mijn groene Neppert.

Het geval is, vanmiddag is mijn automaat overleden 100% slip gebeurt dus niets meer!
Ik had hier al rekening mee gehouden en heb een automaat laten reviseren (etc).
Nou enfin, ik heb contact gehad met de revisie meneer de auto zou ergens NA 19 juli bij hem terecht kunnen
voor de automaat te monteren en het 1 en ander af te stellen.
Dit moet in 1 dag gebeuren zodat ik met de roffel weer terug naar huis kan rijden.

Revisie meneer is in Simpelveld Limburg
en mijn Neppert staat in Vlissingen.

Ik beschik niet over een auto die de roffel mag trekken, ik beschik niet over een kar waar de roffel op kan,
ik heb geen E rijbewijs en ik zie het niet zitten om de roffel ruim 200 km te slepen.

En daarbij moet het hele transport dus s'ochtends vrij vroeg richting Limburg
en hopelijk enkele reis  :D.

Alvast bedankt voor suggesties etc.

Arjen

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Is het geen idee dan om via een autobedrijf / kennis / etc. een auto-ambulance te regelen waar je 'm zo oprijd en mee naar simpelveld brengt ?  Zo'n autotransportertje bedoel ik dan. Klein mercedes of VW vrachtwagentje die je gewoon met B kunt besturen. En 's avonds met het hele boeltje gewoon weer terug rijd.  Die zijn er toch wel te vinden / huren ?

antraciet

Heb ooit iets gehoord van iemand die het met de ANWB voor elkaar gekregen heeft. Vraag me niet hoe en anders op MP staan diverse transporteurs die voor .40 ct per km transport regelen Is goedkoper als oprijwagen huren

)()()sT

Mijn goede vriend (de oldtimer restaurateur) woont in Simpelveld, notabene 300 m. verderop.
Hij heeft een Landrover en trailer. Misschien zou hij wat kunnen betekenen? Let wel, ik moet dat eers vragen natuurlijk ;)

mevita

een kennis van mij heeft zo,n vw vrachtwagentje waar een auto op kan maar voor 400km ben je wel een paar honderd kwijt, ik zal hem eens vragen wat het precies kost,

gr mevita

denkweb

http://www.vervoermijnauto.nl

Even bellen voor een offerte: 055-3694004 (optie 2, Plancentrale). Zij plannen ook het vervoer van ANWB, RDW, enz enz.
en even aangeven dat je via Daan (Logicx Arnhem) bent doorverwezen om te kijken of ze er iets mee kunnen voor een schappelijk tariefje...
Misschien niet de goedkoopste oplossing, maar binnen 1 werkdag geleverd, geen risico's én verzekerd vervoer.

animalT5R

Citaat van: Dirk342 op 07-07-2010 22:47:02
Is het geen idee dan om via een autobedrijf / kennis / etc. een auto-ambulance te regelen waar je 'm zo oprijd en mee naar simpelveld brengt ?  Zo'n autotransportertje bedoel ik dan. Klein mercedes of VW vrachtwagentje die je gewoon met B kunt besturen. En 's avonds met het hele boeltje gewoon weer terug rijd.  Die zijn er toch wel te vinden / huren ?
Dirk,
Autoambu is een 2 asser en heb je hier E achter B voor nodig ;)
Ben ooit met een bedrijfsbus met LEGE tandamasser aangehouden en mocht hem laten staan...
U is gewaarschuwd  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

haasje

Citaat van: animalT5R op 09-07-2010 16:58:03
Is het geen idee dan om via een autobedrijf / kennis / etc. een auto-ambulance te regelen waar je 'm zo oprijd en mee naar simpelveld brengt ?  Zo'n autotransportertje bedoel ik dan. Klein mercedes of VW vrachtwagentje die je gewoon met B kunt besturen. En 's avonds met het hele boeltje gewoon weer terug rijd.  Die zijn er toch wel te vinden / huren ?
Dirk,
Ben ooit met een bedrijfsbus met LEGE tandamasser aangehouden en mocht hem laten staan...
U is gewaarschuwd  ;)

Dirk bedoelt een autoambulance-auto, niet een aanhanger.

animalT5R

Citaat van: haasje op 09-07-2010 17:56:58
Citaat van: animalT5R op 09-07-2010 16:58:03
Is het geen idee dan om via een autobedrijf / kennis / etc. een auto-ambulance te regelen waar je 'm zo oprijd en mee naar simpelveld brengt ?  Zo'n autotransportertje bedoel ik dan. Klein mercedes of VW vrachtwagentje die je gewoon met B kunt besturen. En 's avonds met het hele boeltje gewoon weer terug rijd.  Die zijn er toch wel te vinden / huren ?
Dirk,
U is gewaarschuwd  ;)

Dirk bedoelt een autoambulance-auto, niet een aanhanger.
Ah,nu zie ik het inderdaad  :eusa_wall: Dirk bedoeld inderdaad een oprijwagen,my bad  :eusa_doh:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Lindert Bogers

Bel Kuzee !

Deze hebben bij mij ook een keer een auto geleverd

arjenT5R

mevita

elianmars

Douwe

Citaat van: mevita op 10-07-2010 18:19:39
Citaat van: arjenT5R op 10-07-2010 10:17:41
http://www.cartrans.nl/autotransport.php
:eusa_whistle:

als ik die prijzen zie valt het inderdaad erg mee had niet gedacht dat het zo goedkoop was,
gr mevita
Inderdaad eengoedkope autotransporteur kun je geen autoambulance voor trekken over die afstanden.
Vind het ook een betere optie dan mijn "grijze" oplossing.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

arjenT5R

Ja vond ik nou ook  ;D
Ik heb alles al ingevuld en binnen 5 dagen moet ie in simpelveld staan  :D
€100 kun je zelf niet voor rijden  ;)