standkachel

Gestart door basverhoeff, 18-10-2009 20:58:45

Vorige topic - Volgende topic

basverhoeff

Ben nieuw op dit forum.
Kan iemand mij vertellen wat er mis is met de standkachel van mijn v70 2.4t uit 2000.

Vorige week kachel paar minuten aan gehad, leek goed te werken. Apparaat na de eerste nacht met vorst ingesteld maar helaas geen succes.  :evil: Als ik het met directstart probeer knippert hij even en gaat hij direct weer op uit! Doe ik iets verkeerd??? Heb de auto net uit duitsland. Als ik linksonder de auto kijk lijkt het net of de kachel nooit gebruikt is. (geen enkele aanslag op de uitlaat).

Hoor het graag.

Groet

Bas

Sem

Hoi Bas... nou we kunnen de hand schudden!

Ik heb het systeem altijd met succes gebruikt, maar na deze zomer wil hij ook niet meer.

Ik had hem ingesteld, omdat ik weg moest en toen is ie heel even aangeweest.
Helaas heeft hij toen koelvloeistof uit het resevoir gegooid...  :-\
Ik heb het bij gevuld en opnieuw geprobeerd, maar de kachel slaat niet aan.

Het lampje knippers als ik hem instel (hoort continu te branden) en de aanjager gaat ook zachtjes loeien, maar verder niets!! Normaal hoor ik dan ook dat de kachel zich onder de auto gereed maakt en op een gegeven moment aanslaat. Nou dat hoor je wel.... geloof me.

Als het 's ochtends vroeg is en ik hem hem dat ingesteld kan ik hem normaal gesproken soms in de slaapkaper horen blazen..... (Auto staat dan voor en slaapkamer is achter...)

Ben jij al iets verder? De dealer kan hem normaal gesproken uitlezen, maar met die van mij konden ze natuurlijk wee geen contact leggen.... lekker dan! Ik ga vandaag even de accuspanning eraf halen en dan eens kijken of ik de storing kwijt ben.

Succes!

Ronbroek

Ik gebruik hem elke ochtend met dit weer

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter