CD cassette muurvast in SC900

Gestart door Abel, 10-07-2010 22:06:03

Vorige topic - Volgende topic

Abel

Wie o wie kan me verder helpen? Sinds ca een week zit de 3 CD cassette van mijn SC900 muurvast (in de uitstand). Geen beweging in te krijgen en als ik de SC900 aanzet gaat die eerst een paar minuten met de CD wisselaar aan de gang, maar zonder enig resultaat. Is de SC900 open te maken en kan je dan de CD cassete op de een of andere manier deblokkeren?

Graag jullie reactie, want ik mis de muziek node (zeker zo vlak voor de vakantie)

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

thuur

Aan de onderkant zitten 2 nokjes als de cassette in de 'uit' stand staat. Als je de rechtse opzij drukt springt de cassette eruit.

Gr 8)

Abel

Thuur, kan je misschien een foto uploaden (ik kan aan de onderkant van de CD cassette geen nokjes ontdekken)?

macdriver

vingers onder de la heen en weer schuiven van links naar rechts en dan voel je een palletje.(of er effe onder kijken)ziet er uit als een schroefje in een halve maan :eusa_shifty:
effe klikken en dan komt de cassette er uit alleen blijft de la open staan denk ik.
heb je ook een fout melding in je scherm?
waarschijnlijk cd3 error 01
bij mij moest ik de stekker los halen van de radio en na een paar keer proberen ging de la ineens naar binnen.
Ik ben er tot op heden nog niet achter wat er aan de hand is en bij volvo beginnen ze meteen over een ruil toestel dus als jij wat meer te weten komt hoor ik het graag ;D