dashboardverlichting

Gestart door multiklep, 13-07-2010 09:27:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

multiklep

Na een grote beurt en Apk goedgekeurd te zijn, is mijn dashboardverlichting uitgevallen. Een jaar geleden zijn alle lampjes vervangen samen met een een tandwieltje van de kilometerteller.

In het instructieboek staat niet op welke zekering het dashboard staat?....

Kan iemand mij dat vertellen?

mehn

Staat de dimmer niet toevallig naar links?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

multiklep

Nee, daar heb ik meteen naar gekeken!  ;D

mehn

Staat de lichtschakelaar op 0?  :eusa_shifty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

multiklep

Eh, de voor en achterlampen branden gewoon....

mehn

Citaat van: multiklep op 13-07-2010 09:43:57
Eh, de voor en achterlampen branden gewoon....

Ja dat kan.
Heb je een MY1994 of een MY1995? Bij de laatste kun je de lichtschakelaar zo instellen dat ook op stand 0 de lampen branden. Het enige verschil tussen stand 0 en stand I is dan dat in stand I de dashboardverlichting brandt en in stand 0 niet ;)
Heb je een klein schroefje onder in de lichtschakelaar?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Ik ken tig Volvo's waarvan de buitenverlichting gewoon brandt met de lichtschakelaar in stand 0...


Gr :D

multiklep

Ja, zo'n stelschroefje heb ik in onder mijn lichtschakelaar... Maar waarom zit de garage daaraan!!!?

Ik ga straks eens kijken, eerst een aardbeien schelp naar binnen werken!  :P

Bedankt! 

multiklep

Ik heb dus een volvo 850 van januari 1995 in basisuitvoering. Geen elektrische ramen, spiegels, stoelverwarming or whatever electrical....

mehn

Citaat van: multiklep op 13-07-2010 10:01:30
Ja, zo'n stelschroefje heb ik in onder mijn lichtschakelaar... Maar waarom zit de garage daaraan!!!?

Ik weet niet of ze daar aan hebben gezeten. Als je de schakelaar in de I stand zet (recht omhoog dus) brandt de dashboardverlichting dan wel?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

multiklep

Zoals jij al zei, de schakelaar stond op 0, waarschijnlijk hebben ze Toncar) daar aan gezeten met het meten van de schijn hoogte van de koplampen. Nu werkt het weer! Bedankt!