steekmaat van velg??

Gestart door zyra, 13-07-2010 15:43:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zyra

omdat ik net met een kwaaie kop te hard de stoeprand opreed knalde mijn band.. nu zie ik op marktplaats hier in het dorp 4 velgen 4 gaats liggen met een steek van 4x100..

past dit op een alter 1??

moet met spoed ergens dezelfde band vinden of 2 dezelfde banden, volgens mn vader mogen er geen 2 verschillende banden op 1 as???

hopelijk heeft iemand een antwoord voor me

groetjes Dees

UserID6342

Steekmaat is 4 * 108, beter idd geen 2 verschillende soorten/maten/merken banden op 1 as.

850estatetdi

trutje beetje zonde he van een bijna nieuwe band en dat alleen omdat er een andere auto voor je deur stond :eusa_wall:

-D©©©L-

Dat heet toch "leergeld" ?

UserID6342

Kun je wel stellen ja... duur leergeld ook op die manier... zonde dus !

850estatetdi

ja zijn duren grapjes een bandje 215 45 17
kost toch wel een 100 euro

)()()sT

Citaat van: 850estatetdi op 13-07-2010 16:35:32
trutje....

Nou, van je familie moet je het hebben ::)

Evengoed balen.

850estatetdi

ik vind dr nog wel lief hoor  :angel:

)()()sT


850estatetdi

alleen nu is de vraag vind ze dr roffel nog wel lief  :eusa_whistle:

zyra

roffel blijft lief, behalve de mensen die hier komen werken en met 2 autos de halve straat blokkeren :@

Heb nog geen band, wel optie om jeff zijn velgen + banden over nemen, maar dat vindt ik ook weer zo wat.. morgen gaat mn vader naar de sloop in vijfhuizen kijken of er een band is met bijna het zelfde profiel..

even afwachten dus, anders morgen toch maar velgen wisselen voor eventjes ;)

-D©©©L-

Gewoon een nette 215/45R17 (dat is toch de maat ?) band opzoeken met voldoende profiel, die zijn er echt wel.
En anders heb ik er nog wel twee met onvoldoende profiel, gratis af te halen.  ;D

UserID6342

#12
Weer niet om flauw te doen enzo, en ook echt niet om alles weer opnieuw aan te wakkeren, maar 2 banden van Jeff zijn zo glad als wat en heb jij dus ook niets aan.  Dan zou je alleen op de voooras (?) de twee achterwielen met Cetus van Jeff kunnen leggen die van zijn oude achteras afkomen.

Kortom, geen gezicht dus.

Maar goed..... Hier een hele site vol met nieuwe banden in jouw maat vanaf 4,5 tientje, sla je slag:

Veel te lange link


850estatetdi

Citaat van: -D©©©L- op 13-07-2010 17:16:28
En anders heb ik er nog wel twee met onvoldoende profiel, gratis af te halen.  ;D

sliks rijden ook goed ;D

Freakybaby

Ik wil rustig die 17 inch komen ruilen tegen een setje staal met winterbanden hoor  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn