Blog met niks meer, speciaal voor PIET

Gestart door daytonawim, 14-07-2010 20:13:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

peteRRR

#300
Wim zit hier al vanaf 2004,....en dan zal die nu die een andere auto heeft niet meer welkom zijn hier op het forum,....pffff
En hoe leuk moet het niet zijn als je goed kan sleutelen zoals hier getoond wordt om dit te delen met andere.
En dan nog wat,het is nu een BMW en dat kan in de toekomst ook heel goed weer een Volvo worden,......laat een ander toch eens met rust en lekker zijn eigen gang gaan.

En zoals ik het begrijp staat enkel en alleen de 850 allang niet meer alleen centraal op dit forum,en daar is niets mis mee.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Walter

sjonge wat een gezemel weer... Laat Wim lekker vertellen over zijn BMW's, leuk om te lezen. Het gaat hier verder dan alleen maar 850's en dat mag best. Wil je een puur-850-forum om aan je fetish te kunnen voldoen, succes. puur850forum.nl is denk ik nog wel vrij...

en dit:
Citaat van: Piet op 06-03-2012 16:46:18
???
Dit is toch het volvo850forum??


wat doen deze dan allemaal in je subtekst:

CiteerVolvo 850R uit 1996; S90 1998; 760 1983; 940 1993
???

wil je het niet lezen? Probeer het dan niet te lezen. irritant dat een aantal van die zwitsals onder het kopje 'purist' oud gedienden wegjagen.

Pappa heeft gesproken  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

MVeldhuis

Ik vind het van den zotte dat Wim nu aftaait door dit gezeik, dat had niet nodig geweest lijkt me.


Zoals ik al meerdere keren heb gezegd maakt het me verder niet uit of er een bmw blog is of niet, het al dan niet toestaan hiervan is een keuze van de moderators. Wel vind ik dat het of een puur 850 forum moet zijn, of de rest er omheen wordt ook getollereerd.
Met andere woorden: Wim eruit? Dan ook alle v70n's eruit!

The Volvoboy

Ik vond het eigenlijk best interessant om te lezen...  ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

verron

Citaat van: MVeldhuis op 08-03-2012 16:48:32
Ik vind het van den zotte dat Wim nu aftaait door dit gezeik, dat had niet nodig geweest lijkt me.


Zoals ik al meerdere keren heb gezegd maakt het me verder niet uit of er een bmw blog is of niet, het al dan niet toestaan hiervan is een keuze van de moderators. Wel vind ik dat het of een puur 850 forum moet zijn, of de rest er omheen wordt ook getollereerd.
Met andere woorden: Wim eruit? Dan ook alle v70n's eruit!

en 300's, 400's, 700's en 900's (en ikzelf uiteraard.........)
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

peteRRR

Iig zijn de mede forummers wel zo eerlijk om het te zeggen tegen elkaar dat ze dit of dat er van denken,openheid is ook goed maar daar zit ook ergens een grens aan.

Wat mij betreft is dit een redelijk leuk en goed forum,maar van tijd en wijlen speelt er zich hier op het forum een geweldig kortzichtig ongenoegen achter de schermpjes af en dat kan een ander het gevoel geven dat tie niet welkom is,....en daar moet je nou net boven staan.

Als het hier enkel en alleen om de 850 zou draaien zou het ook een saai forum zijn en zeker als je al 8000 keer hetzelfde voorbij ziet komen in een iets andere variant.

Elkaar gewoon lekker de ruimte gunnen is al een klus op zich,en in het mee denken schort het hier ook regelmatig. ;)

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

The Volvoboy

Citaat van: peteRRR op 08-03-2012 16:54:23
Iig zijn de mede forummers wel zo eerlijk om het te zeggen tegen elkaar dat ze dit of dat er van denken,openheid is ook goed maar daar zit ook ergens een grens aan.

Wat mij betreft is dit een redelijk leuk en goed forum,maar van tijd en wijlen speelt er zich hier op het forum een geweldig kortzichtig ongenoegen achter de schermpjes af en dat kan een ander het gevoel geven dat tie niet welkom is,....en daar moet je nou net boven staan.

Als het hier enkel en alleen om de 850 zou draaien zou het ook een saai forum zijn en zeker als je al 8000 keer hetzelfde voorbij ziet komen in een iets andere variant.

Elkaar gewoon lekker de ruimte gunnen is al een klus op zich,en in het mee denken schort het hier ook regelmatig. ;)

Groet.



+ 1!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

pwaes

Citaat van: peteRRR op 08-03-2012 16:54:23
Iig zijn de mede forummers wel zo eerlijk om het te zeggen tegen elkaar dat ze dit of dat er van denken,openheid is ook goed maar daar zit ook ergens een grens aan.

Wat mij betreft is dit een redelijk leuk en goed forum,maar van tijd en wijlen speelt er zich hier op het forum een geweldig kortzichtig ongenoegen achter de schermpjes af en dat kan een ander het gevoel geven dat tie niet welkom is,....en daar moet je nou net boven staan.

Als het hier enkel en alleen om de 850 zou draaien zou het ook een saai forum zijn en zeker als je al 8000 keer hetzelfde voorbij ziet komen in een iets andere variant.

Elkaar gewoon lekker de ruimte gunnen is al een klus op zich,en in het mee denken schort het hier ook regelmatig. ;)

Groet.



Een project van mij (940 turbomotor met 18T, M90 en allerlei andere leuke gadgets in 245) is ook bijna af. Leuke foto's en (voor mij) een leerzaam traject. Maar ga het maar niet delen. Nergens is er iets van een 850 te vinden... Ohjawel, de rechte flens van de turbo komt van een 850.


Mag ik dan nu posten ?   :evil:

Piet

Tjonge jonge.... wat een heftige reacties.
Lekker ongenuanceerd ook.

Het enige wat ik heb geschreven  is dat, naar mijn mening, als je een heel dan wel half blog gaat wijden aan een ander merk dit de doelstelling van het volvo850forum aantast, meer niet.
De rest verzinnen jullie er toch echt zelf bij.

Zo heb ik volgens mij dan ook nergens geschreven dat welke "oudgediende" dan ook dient te verdwijnen.
Er wordt mij plots zelfs verweten een volvo850 fetish te hebbben, dat is pas lulkoek.  Ik ben net zoals vrijwel  iedereen hier gewoon een autoliefhebber en vooral ook een liefhebber van de techniek daarachter. Ik lees dan ook met veel interesse ook andere fora over andere merken.

En dan steeds weer die dooddoener "als je het niet wil lezen, moet je het niet lezen", over gezeur gesproken.
Daar gaat het gewoon helemaal niet om.
Ik heb nergens gezegd dat ik het niet wil lezen, ik heb het wel gelezen en ook niet zonder interesse.
Ik vraag me alleen af of dit wel de juiste plaats is hiervoor, ik vind dus van niet.

Ik vind overigens een V70n toch meer overeenkomsten hebben met een 850 dan een BMW.

Maar goed als je over alle merken hier gaat uitweiden laten we dan ook de naam van het forum veranderen en ook toestaan dat andere merken auto's hier te koop aangeboden mogen worden.

@Henry: dat het alfa moet zijn weet ik ook wel. Iedereen maakt wel eens zo'n vergissinkje, vond het een beetje flauw dat je daar op die manier de aandacht op vestigde. Vandaar dat ik mijn beurt daar weer een beetje flauw op reageerde.





)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 08-03-2012 17:04:28
Citaat van: M a r c op 08-03-2012 10:27:43
Ik ben het me je eens Piet.  :)  Ook al is zo'n BMW een mooie auto en het project leuk om te volgen, maar dan volg ik dat wel op een BMW-forum  ;)

Wordt je daar dan ook forumsponsor.... goeie reclame voor je bedrijf deze aktie :eusa_clap:

Nou nou zeg, ook hij geeft zijn mening, mag dat niet? Overdrijven is ook een kunst.

Tinus T-5R

Ik lees hier nu een jaartje mee, en lees o.a. het blog van Wim met veel plezier.

Hierbij zeg ik hoera voor Wim en  :eusa_pray: blijf posten in je blog en -1 voor een ieder die het "nut" of "toegvoegde waarde" van een dermate actief lid in twijfel trekt!

Jack v

sorry maar Wim heeft nog steeds een 854 op zn oprit staan alleen gebeurd daar o het moment niks mee. Net zoals al eerder gezegd zit hij hier al vanaf 2004 en omdat ie nou door zn situatie geen S70 meer heeft vind ik geen reden om afscheid van Wim te moeten nemen. Hij heeft al aangegeven dat mocht n situatie weer veranderen dat er hoogstwaarschijnlijk wel weer een volvo komt.
Laat hem lekker zn gang gaan of verwijder alles behalve 850 en S/V70 C.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Piet

#312
Werkelijk het wordt steeds gekker.
Alsof ik een actie tegen Wim zou opstarten. Alsof ik vind dat hij moet stoppen met zijn blog, ja zelfs zou moeten verdwijnen van het forum!!!!!

Godallemachtig, ik gaf alleen maar een mening. Als hij verder wil bloggen over zijn BMW, laat hem dit dan vooral doen. Zal het waarschijnlijk ook met interesse meelezen.

Sorry hoor, maar ik stelde alleen maar ter discussie of het wel juist is op een volvo850forum zoveel over een ander merk uit te weiden. De rest wordt toch echt door deze en gene er bij gefantaseerd.

@Henry: Ik vind die opmerking richting M A R C wel veelbetekend. Kennelijk kan je er niet zo goed tegen dat iemand wel eens een andere mening heeft dan jij.

Jack v

jammer maar Wim heeft dus al afscheid genomen van het forum. :-\
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Piet

Citaat van: Jack v op 08-03-2012 17:40:13
jammer maar Wim heeft dus al afscheid genomen van het forum. :-\
Wat een onzin!