airco check.. waar.? in prov groningen

Gestart door catsailor, 14-07-2010 20:42:31

Vorige topic - Volgende topic

catsailor

Nou dan ben ik benieuwd naar de rekening....

sjarrel2

Voor dat geld zou je het eens kunnen proberen.

coyote1980

www.aircotechniek.nl ben ik ook zeer over te spreken, op Driebond tegenover de Makro in Groningen. Zowel met de 850 alos de 480 keurig geholpen, ook toen achteraf een druksensor het begeven had werd ik weer netjes en vlot geholpen.

Nee, heb er geen aandelen, gewoon tevreden.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Theostek

Citaat van: gredeker op 22-07-2010 12:51:07
Kan dit dan wel? (zo goedkoop)

http://diensten.marktplaats.nl/auto-monteurs-en-garages/358628587-airco-vullen-49-euro-all-in.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj/pYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg/7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

Nou, dat vraagt om schrijnende aktiviteiten ! is onmogelijk bij een juiste procedure/werkwijze.

Wie ben ik? vraag het dubbele..no nonsens.
Wie dat niet bevalt, ap taaien, mijn werk en zorgzaamheid moet niet ten koste gaan van een zomer aktie.

risk geregistreerd forummer kan dat beaamen van afgelopen dinsdag, no nonsens.
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

risk

Theo volgt de oficiele procedure dat kost iets meer tijd maar je heb wel meer zekerheid en heeft bij mij goed werk geleverd

Kingfisher

Goedkoop = Duurkoop  :angel:
En over het algemeen komt dat spreekwoord toch vaak weer uit....

catsailor

Nou vanmorgen de rekening op de mat. , 99 euries, dus als ik alles zo eens terug lees , een standaard tarief bij de Bosch car service  garages.    http://www.boschcarservice.nl/over-bosch-car-service/bosch-car-service-garages/groningen/
Voor meer als een uur werk, leeghalen, vacumeren,druk testen ,opnieuw afvullen, fluor,olie , vindt ik dit heel acceptabel.. je krijgt de uitdraai van het hele gebeuren mee.. leuk voor je plakboek ;D
enne nog steeds ijs en ijskoud... :eusa_clap: :eusa_clap:

Kingfisher

Keurig hoor, wat zou de dealer rekenen voor hetzelfde werk?

5T058

Ook goeie ervaring met Airco techniek.