Motor mist een slang????

Gestart door RonnieDuck, 23-02-2004 12:21:47

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Zaterdag mijn eerste 850 gekocht!!

Jeetje wat een mooie auto. Hij is van 1994 een GLT (20v) met 181000KM

Gewoon bij een bovag garage gekocht, en hoop dus een goede koop te hebben gedaan.

Zojuist bij een goede bestudering geconstateerd dat ik een slang mis!!!???!!!

Deze loop van mijn uitlaat (spruitstuk) richting mijn luchtfilter. Uiteraard wil ik die weer gaan plaatsen echter niet vandaag of morgen. Kan ik nu rijden?? Waar is tie voor??

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

denkweb

Kijk maar eens onder tuning, daar wordt vast duidelijk waarom men die slang heeft verwijderd...

hier bijvoorbeeld

konniekip

Citaat van: RvanIngen op 23-02-2004 12:21:47
Zaterdag mijn eerste 850 gekocht!!

Jeetje wat een mooie auto. Hij is van 1994 een GLT (20v) met 181000KM

Gewoon bij een bovag garage gekocht, en hoop dus een goede koop te hebben gedaan.

Zojuist bij een goede bestudering geconstateerd dat ik een slang mis!!!???!!!

Deze loop van mijn uitlaat (spruitstuk) richting mijn luchtfilter. Uiteraard wil ik die weer gaan plaatsen echter niet vandaag of morgen. Kan ik nu rijden?? Waar is tie voor??

Mvg Ronald
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Is het een automaat?

denkweb

estate of sedan? Kleur? Al clublid... ;-)

RonnieDuck

Ik ga er maar even vanuit dat die weggehaalde slang (naam is mij onbekend) dus geen kwaad kan. Zowel hoor ik het graag??? Voor alle duidelijkheid kan ik wel het tunning gedelte gaan lezen maar dit zijn zoveel berichten, misschien kan iemand mij even vertelen welk bericht ik moet doorlezen in tuning (titel) of mij gerust kan stellen door te zeggen of het kwaad kan.

Ik ben (nog) geen clublid. Wel bij een andere volvoclub met mijn andere volvo. Het betreft een sedan, zilvergrijs, GLT 2.5i-20v. Niet al te lux maar toch het meest nodige zit erin in. Ik moest voor deze schone uit 94 met inmiddels bijna 182000 KM 4250,- euries betalen. Dit bij een bovag garage en niet bij de volvo dealer.

RonnieDuck

Oja,....handgeschakeld!!!

Zippo

Deze slang mis je!

Deze is voor je inlaat, zodat je niet 'te'koude lucht krijgt.

Zippo

RonnieDuck

Oke stelt geen kont voor dus!!! Daarbij, koude lucht bevat meer zuurstofdeeltjes,...... vandaar tunnings gedeelte, duidelijk!!!!!

Thanx!!!!!!!!!

Ben123

Zit er LPG in soms?Dan laten ze de slang vaak vervallen!

Ramon

Goeie Ben, misschien is het wel gasbak geweest ???

Effe goed letten op verwarmingsslangen met koppelstukken en gaten in de kofferbak voor de bevestiging van het frame van de gastank.

Ramon
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Zippo

Citaat van: Ramon op 23-02-2004 21:23:05
Goeie Ben, misschien is het wel gasbak geweest ???

Effe goed letten op verwarmingsslangen met koppelstukken en gaten in de kofferbak voor de bevestiging van het frame van de gastank.

Ramon

;)

RonnieDuck

Sorry, Ik ben nog steeds Ronald en volgens mij is het geen gasbak geweest, wie wil er nu gas in benzine veranderen??

Maar ja wie weet, welke verwarmingsslangen moet ik bewonderen???

De kofferbak is netjes leeg!

KAASIE

naar mijn weten heet die slang als je hem bij brezan besteld.
!!! let op  !!!  ducthose :o

RonnieDuck

Komt helemaal goed!! Bedankt voor alle info!!! Ik denk dat ik me toch maar aanmeld als clublid, dit is echt supertje makkelijk allemaal!!!

Mvg Ronald

Michel.oa

Citaat van: Ben123 op 23-02-2004 21:17:39
Zit er LPG in soms?Dan laten ze de slang vaak vervallen!

Waarom doen ze dat? de mijne heeft dit ook namelijk...