Opnieuw voorstellen mauppie

Gestart door mauppie, 15-07-2010 10:29:44

Vorige topic - Volgende topic

mauppie

Hallo Ik ben Maurits en ik woon in Apeldoorn.
Ik heb me al eens aangemeld toen ik zoekende was, maar de keus is toen een Volvo 945 geworden.
Maar ik ben sinds 3 weken in bezit van een schitterende V70 2,4 automaat uit 2000 nadat ik de 945 goed heb kunnen inruilen.

Eric Kubbe

Welkom, verstandige keuze, maar waarom al zo snel weer ingeruild? Mooie kleur, welke is het precies kan het niet goed zien op de foto.

850-maniak

welkom hier , en weer een volvorijder erbij in apeldoorn , kom hem vast nog wel eens tegen !!

Haaantjes

Welkom  ;D

veel plezier met je nieuwe aanwinst, een beetje meer info over de wagen zou leuk zijn, groet Jurn

mauppie

De kleur is 443, ik geloof dat het moondust heet :)
De reden dat ik de 945 heb ingeruild is omdat er wat reparaties aan gingen komen, en eerlijk ik heb er wel over zitten piekeren omdat hij best prima reed.
Maar na een proefrit was ik wel verkocht, alleen al het geluid van die 5 cylinder en het comfort van de automaat.
Het is een turbo loze versie (170 pk) maar hij heeft wel meer als de 9 serie met turbo die ik had. En de kilometer stand is 265000. Maar ik maak me niet zo druk om die standen bij Volvo's, mits ze maar goed onderhouden zijn.
Het enige wat minder mooi is zijn de velgen, daar is de verf wat van afgebladderd. 

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R