Een bijzonder ritje!?

Gestart door The Saint, 16-07-2010 21:24:57

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Tijdje terug al weer, maar ik vind het toch wel leuk om hier te posten:

Een paar maandjes geleden reed ik met mijn C30 van mijn werk in Geleen (Limburg) richting mijn huis in Alkmaar (Noord-Holland). Al snel in Limburg reed ik achter een Ford S-Max. Ik in the fast lane, hij achter een busje op de rechterbaan. De situatie was dusdanig, dat ik hem er even tussen liet. Hij waardeerde dat.

Vanaf dat moment, zijn we ruim 200 km met elkaar op gereden. Af en toe ik voor hem, af en toe andersom. Elkaar er steeds tussen latend. Waar het kon reden we 140-150 km per uur, en voor de rest de maximum snelheid.

De hele tijd vraag je je dan af: waar zal hij er af moeten? Maar tot vlak voor Alkmaar reed hij 'met me mee'. Toen hij er uiteindelijk af ging, haalde ik hem in, en we wisselden een lachende blik. Echt alsof we vrienden waren geworden op de weg.

Met mijn rijbewijs al 25 jaar op zak, vele auto's en grofweg 1 miljoen kilometer op de weg, was dit de eerste keer dat zoiets gebeurde. Heel apart.

No shirt no shoes, no pinball

Misha

Zal wel een moslim Amerikaan geweest zijn. ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Je was vast vergeten dat je net je nieuwe nummerplaatsticker had opgeplakt.

"Ben jij ook zo geil? Volg me dan."

Ok, even serieus. Leuk om eens mee te maken :)

wouter1220

Citaat van: elianmars op 16-07-2010 21:42:50

:eusa_dance:  :eusa_dance:

Wat je zegt, wel een apart verhaal...

ben stiekem ook wel eens een afslag tever door gereden om op te rijden met een Volvo 262C, maar das toch net even anders  :eusa_whistle:

peteRRR

Nou,das een mooie gebeurtenis geweest  :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Kingfisher

Zeker leuk om te lezen dat het soms nog gewoon zo kan.
Heb het zelf ook ooit (jaren geleden) meegemaakt met een (hele mooie) dame in een Citroen Saxo, afwisselend bijna de hele A12 vanaf Zoetermeer tot aan Arnhem.

Ondanks allerlei "gedachten en visioenen" bleef het bij gezellig afwisselend rijden tot ik er bij Arnhem helaas af moest.

Dus leuk om te lezen en herkenbaar  ;)

rico

Dat was een traject meting zonder dat je het wist ;)

Miel850

Iets soortgelijks een aantal jaren geleden ook eens meegemaakt, van de kazerne in Apeldoorn, terug naar huis in Geleen. Alleen waren we op de motor en was mijn mederitgezel een blonde schone in een strak lederen motorpak  :o :eusa_whistle:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

animalT5R

Citaat van: Miel850 op 17-07-2010 20:53:38
Iets soortgelijks een aantal jaren geleden ook eens meegemaakt, van de kazerne in Apeldoorn, terug naar huis in Geleen. Alleen waren we op de motor en was mijn mederitgezel een blonde schone in een strak lederen motorpak  :o :eusa_whistle:
Jammer dat ze er niet eerder af moest  ::)
*mompeld iets van ruglabel met''if you can read this....''
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Freakybaby

Gewoon op het achterste blad van je schrijfblok heel groot "KOFFIE?" zetten  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fredtref

Citaat van: elianmars op 16-07-2010 21:42:50

Ok, even serieus. Leuk om eens mee te maken :)

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ga even een droge broek aan trekken