Sloop T-5R gaat [ NIET MEER DOOR ]

Gestart door capri, 17-07-2010 11:30:04

Vorige topic - Volgende topic

cas

zag een complete T5r CY 855 schade auto te koop op MP voor 2500. is alleen vol op een achterwiel geraakt, dus met kapotte airbags en ruit.

heb evt wel interesse in je voorruit als hij in onderdelen gaat.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Rob850turbo

komt de eigenaar ook niet makkelijk van af voor 2500,00

Citaat van: cas op 17-07-2010 13:31:28
zag een complete T5r CY 855 schade auto te koop op MP voor 2500. is alleen vol op een achterwiel geraakt, dus met kapotte airbags en ruit.

heb evt wel interesse in je voorruit als hij in onderdelen gaat.

MikeyQR

@ capri,   Je gaat dus nu een andere auto kopen , die is dus meteen naar zin hoeft niets meer aan te gebeuren rijdt perfect, en is naar ik aanneem natuurlijk beter dan een nieuwe en je hoeft niets meer te investeren, dream on. >:(
Met de verkoop van dit type auto moet je geen haast hebben, en zeker niet in vakantietijd als iedereen zijn geld daarvoor gebruikt.

henry classic v70

Laat het duidelijk zijn dat het jouw wagen is en dat jij ermee doet wat je wil........... :eusa_think:

Maar om nou een goeie nette wagen uit elkaar te trekken vind ik eigenlijk ook belachelijk.
Het geld wat erin gestoken is krijg je nooit terug en de rekensom zoals jij deze maakt is dan ook niet reeel. De volgende die jij koopt zal op dezelfde manier gaan, daar wordt ook weer geld in gestoken wat je niet meer terug ziet bij eventuele verkoop.

Een echte liefhebber zou nooit een goeie nette volvo uit elkaar trekken voor onderdelen omdat hij de knaken niet beurt!!

Citaat van: )()()sT op 17-07-2010 12:56:08
Dus jij denkt dat je voor meer als 3000 euro (ik noem maar wat) aan onderdelen verkoopt?
Ik hoop het voor je.... Zodra je motor, velgen en interieur kwijt bent zit je met de zooi die niemand meer wilt.

Dit ziet Joost heel goed want dat is nl wel de realiteit
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

-D©©©L-

We gaan het zien, ik denk dat je blij mag zijn als je 2500 krijgt voor de onderdelen te samen.

V70geRwin

als je geen haast hebt is in het geheel verkopen veel interessanter qua opbrengst, bovendien kan je dan een andere liefhebber een plezier doen.

de onderdelen zijn op enkele na vrij gewoon en gelijk aan een turbo of zelfs na (plaatwerk), alleen velgen, interieur en spoilers zijn iets interessanter maar voor de rest heb je genoeg concurrentie.

weet zeker dat er wel een koper komt die voor 3500 de hele auto wil maar je kan met dit type auto niet verwachten dat die binnen een week op je stoep staat.

vanwaar de haast?

henry classic v70

De haast lijkt erg groot te zijn......... :eusa_think:
Waarom wordt er een week of 2 geleden eigenlijk nog een nieuwe ruit in gezet, snap dit niet helemaal maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :evil:

Ghia

Há,

leuk dat geneuzel over autoliefhebbers.

Echte autoliefhebbers bestaan bijna niet.
99,9% laat hun auto toch wegrotten.
Over een paar jaar worden de meeste 850's toch platgedrukt.

Worden ook snel steeds minder waard, deze wordt zelfs voor 3000 al niet verkocht (en staat al een tijdje te koop).

Dus waarom nog eens 3000 Euro steken in een auto die nauwelijks meer waard wordt.

Voor de tijdelijke liefhebber, die nog geen afstand (kan/wil) doen van zijn 850 komen er mooie betaalbare onderdelen vrij.

Dus niet zeuren en dankbaar zijn.

Voor de auto zelf zijn er geen bieders maar op papier is de gehele auto al bijna in onderdelen verkocht.

De 850 is blijkbaar voor 'capri' niet geheel wat hij ervan verwacht had.
Om deze auto conform zijn eisen te krijgen gaat dus niet lukken.

Wel jammer van de auto, maar als er geen nieuw baasje te vinden is.
Dan maar baasjes vinden die nu nog hun 'beestjes' goed verzorgen en onderdelen van het slachtfeest kunnen gebruiken.

Succes

henry classic v70

Zeker een ford liefhebber (Ghia)(Capri) die doen dat soort dingen......

Superskunkie

Hey Capri,
Ik vind het zonde dat je je auto gaat slopen, ondanks dat ik dan wel weer iemand was die wat bij je bestelde als eerste ..:P

Maargoed, als je even w8 kun je je auto easy voor 3000 - 4000 kwijtraken na alle dingen die je aan je auto heb besteld ;)

Als ik jouw was zou ik nog even geduld hebben!

Als ik een stressende ged8e in m'n hoofd heb, die me het gevoel van onrust en ongemak geeft ga ik meestal even wandelen en zeg ik tegen mezelf, "kijk naar die boom" dan kijk ik er naar, en daarna zeg ik ; "kijk naar die lantaarpaal" (net wat je om je heen ziet. Op die manier richt je je aand8 naar buiten, en zakt de stress uit je lichaam en hoofd, en als je je dan weer lekker ontspannen voelt, dan realiseer je je weer hoe mooi je auto eigenlijk wel niet is ;)

IK heb 1 jaar in een afkickkliniek gewerkt, nu ben je geen verslaafde, maar het idee is hetzelfde, een verslaafde wil drugs, richt z'n aand8 naar buiten en de hunkering naar drugs verdwijnt ;)

succes!
Tonnie

Rob850turbo

wat een match.
Citaat van: henry classic v70 op 17-07-2010 15:05:36
Zeker een ford liefhebber (Ghia)(Capri) die doen dat soort dingen......

henry classic v70

Citaat van: foeksiefoeks op 17-07-2010 15:08:59
Als ik een stressende ged8e in m'n hoofd heb, die me het gevoel van onrust en ongemak geeft ga ik meestal even wandelen en zeg ik tegen mezelf, "kijk naar die boom" dan kijk ik er naar, en daarna zeg ik ; "kijk naar die lantaarpaal" (net wat je om je heen ziet. Op die manier richt je je aand8 naar buiten, en zakt de stress uit je lichaam en hoofd, en als je je dan weer lekker ontspannen voelt, dan realiseer je je weer hoe mooi je auto eigenlijk wel niet is ;)

Was de vakantie te kort Tonnie??

Superskunkie

haha nee eerder te lang.
ik voelde me erg geisoleerd als adhd-er boven op een eenzame berg :P
Ondanks dat was het wel leuk, maaar volgend jaar weer camperen aan de middelandse zee!!!!

maar hoe capri zich voelt kan ik me gewoon heel goed inbeelden ;)
Hij heeft gewoon alle symptomen van mentale stress in z'n hoofd, naar mijn  mening, en ik weet uit ervaring dat zoiets als wat ik hierboven opnoemde een supergoede oefening is ;)

Nu kan iedereen me miss wel uitlaggen op het forum met m'n verhaal, maar tenslotte vind iedereen het zonde toch van die T5-R???? En ik weet gewoon dat dit een van de beste oefeningen is om helder te worden in je hoofd ;)
Tonnie

Henk855

Tonnie heeft wel gelijk Henry. Ik heb ook het idee dat Capri een draadje los heeft in zijn bovenkamer, echt eeuwig zonde van die auto om hem uitelkaar te trekken en ik snap echt niet dat iemand zoiets in zijn kop kan halen. Je trekt geen nette T-5R uit elkaar!

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

henry classic v70

ICM ritalin of concerta misschien............. ;)
Maar vind 't wel knap van je dat juist jij (met adhd) dit zo weet te verwoorden en uitlachen zal ik je zeker niet doen! (is mijn werkgebied)

Impulsief reageren doen we allemaal wel eens maar om een impulsieve reaktie om te zetten naar een impulsieve aktie/daad klopt inderdaad niet