Sloop T-5R gaat [ NIET MEER DOOR ]

Gestart door capri, 17-07-2010 11:30:04

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Citaat van: foeksiefoeks op 17-07-2010 15:55:05
Achjah wat zou een discussieforum zijn zonder verschillende meningen ;)

Nog effe een een middagje zo door gaan Ghia en je hebt je eerste ster bij je nickname staan, en hoor je er helemaal bij ;)

Citaat van: Ghia op 17-07-2010 15:52:54
Citaat van: MikeyQR op 17-07-2010 15:48:33
Niet alleen bij Capri zit een draadje los maar ook bij Ghia  :eusa_sick: :eusa_wall:

Als ik de reacties en opmerkingen hier zo lees, ben ik zeer verheugd dat jullie vinden dat ik een draadje los heb.

Eigenlijk een zeer groot compliment.

Wordt het toch nog gezellig ...  ;D

Ja, en dat alleen maar met commentaar geven :eusa_wall:

Superskunkie

Danku, dat dat je ook effe je bericht hebt verwijderd nadat ik je gelijk heb gegeven ;)

Als je toevallig er overheen hebt gelezen, kun je het eventueel natuurlijk nog effe deleten  ::)

Citaat van: Ghia op 17-07-2010 15:50:42
Citaat van: foeksiefoeks op 17-07-2010 15:45:38
Me vader naderd de 50 ook al, Hij is nog kerngezond, maar miss dat ik hem ook naar het ziekenhuis breng, wellicht dat ze hem daar kunnen ontleden en z'n organen aan de zieke mensen kunnen geven

Heel triest!!

Je vader vergelijken met een auto.

Nu maar hopen dat dit een rare manier van humor is, anders ....  :o

Citaat van: foeksiefoeks op 17-07-2010 15:52:39
je hebt gelijk ghia, sit was wel een erg bizar bericht van mij, heb het ook verwijderd
Tonnie

Ghia

Citaat van: foeksiefoeks op 17-07-2010 15:55:05
Achjah wat zou een discussieforum zijn zonder verschillende meningen ;)

Nog effe een een middagje zo door gaan Ghia en je hebt je eerste ster bij je nickname staan, en hoor je er helemaal bij ;)

Verschillende meningen zijn prima, misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat men hier wel heel snel op de man gaat spelen.

Opmerkingen in de trant van 'gek zijn', 'niet weten waar je het over hebt' en meteen 'stempeltjes' geven ed.,
slaan het hebben van een 'mening' mijns inziens mis.

Wat!!

Al bijna mijn eerste ster ...  :eusa_dance:

Superskunkie

Je hebt hem verdient  8)

Nu nog de ene verwijderen, en een nieuwe schrijven, dan heb je je 2e ster  :eusa_dance:

Tonnie

Superskunkie

dankje Ghia ;) dit bewijst voor mij dat je een goeie kerel bent ;)
Tonnie

-D©©©L-

welke delen van deze wagen zijn er nu nog beschikbaar ?

Jeroentjuh

Wat een gedoe, als hij de auto wil slopen in de hoop er zo sneller wat geld van te maken, ook al is dit misschien minder dan dat de auto compleet kan opbrengen, dan moet hij dat toch zelf weten? Hij zal hier vast over na hebben gedacht en genoegen nemen met dit verlies, hij wil gewoon iets anders kopen ipv maar geld blijven steken in deze auto.
Tja het is dan wel een T-5R maarja, ze hebben toch niet allemaal het eeuwige leven, en zo worden de auto's die over blijven alleen maar weer wat zeldzamer. En met de onderdelen die verkocht worden maakt die weer een hoop andere personen blij..... Het is en blijft gewoon zijn eigen keuze.....

Superskunkie

Ik ga naar de sk8baan  8) ...

Ben benieuwd straks als ik terug kom :P
Tonnie

-D©©©L-

Citaat van: foeksiefoeks op 17-07-2010 16:13:39
Ik ga naar de sk8baan (H) ...

Ben benieuwd straks als ik terug kom :P
wat is een skachtbaan dan ? En ligt die in Hongarije ? 

Ghia

Kiek, zo kan het ook.

Duurde 4 pagina's ...  :evil:

Voor 3500 Euro mag je volgens mij kiezen wat je wilt ...  :eusa_whistle:

Superskunkie

Nope koog aan de zaan onder de A8.

Ik spot zo'n 10 volvo's in het (th)uur
Tonnie

capri

O mijn god wat heb ik hier teweeg gebracht.  :angel:

Jongens om jullie allen gerust te stellen gaat de verkoop van de onderdelen niet door.  :evil:
Mede door Foeksiefoeks.    ;D ;D ;D  

O wat een intresse in de onderdelen en de komplete auto was al bijna verkocht.
Maar als het puntje bij het paaltje komt haakt iedereen af.

Dus conclusie een goede T-5R is bijna onverkoopbaar en voor goede onderdelen willen de meeste volvo rijders niet betalen.  :eusa_think: :eusa_think:    

Oke iemand voor het interieur uit groningen moest ik terleurstellen, was ook de enige die niet moeilijk deed over de prijs.

Dus mooie T-5R blijft tot er iemand  berijd is om de auto over te nemen voor een normale prijs.

Zal dus minder kritisch zijn en de 850 nemen zoals hij is.  ;) ;)

:P :P :P  

UserID6342

Citaat van: capri op 17-07-2010 16:23:22
...... voor goede onderdelen willen volvo rijders niet betalen.  :eusa_think: :eusa_think:   
Zal wel humoristisch bedoelt zijn, maar dit is echt je reinste lulkoek.  Ik heb er in ieder geval totaal geen last van.  Ligt alleen aan de prijzen die je vraagt.  Als jij overal de hoofdprijs voor wilt hebben om zo aan je bedrag te komen wat jij voor ogen had bij verkoop, moet ik je teleurstellen.  Dit ga je dus niet halen, heel simpel.  We hebben hier op het forum al eerder zo'n wijsneus gehad met hoofdprijzen voor bepaalde onderdelen.  Die gast was ook snel genezen toe ik 'm de gangbare prijzen vertelde voor zijn, in zijn ogen gouden, spulletjes....

M a r c

he....  heb ik weer die motor niet  ;D

geintje!  Ik denk dat je de juiste keuze maakt.

Wacht tot na de vakantieperiode en dan raak je die wagen echt wel kwijt.

Hij staat nu in ieder geval wel in de "spotlight"  ;D

Misschien moet ik mijn T-5R ook in onderdelen verkopen....   :eusa_think:  Als ik voor alle tuningspullen maar 1/3 van de nieuwprijs vraag heb ik al een aardig kapitaal bij elkaar en heb ik altijd nog een standaard T-5R over met weinig kms...  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Lambal

verstandig besluit  :eusa_clap:

weer 1 van de ondergang gered (tenminste voorlopig dan)

alle eer gaat naar foeksiefoeks  :eusa_clap:

<belgisch accent aan>

overdag is hij psygoloog (tenminste da denk ik dan  :P)
maar in zijn vrije tijd transformeerd hij in een ware volvo held

<belgish accent uit>

nu alleen nog ff je titel wijzigen  ;)