Extra instrumenten (AFR, Turbdruk etc...)

Gestart door wouter1220, 17-07-2010 19:56:40

Vorige topic - Volgende topic

wouter1220

verburgh

Hoeveel geld wil je uitgeven aan meters?

wouter1220

Zat zo te denken aan max. 70 per klokje... dan nog een keer een A-stijl houder erbij à 60 euro...
Bij "simpele" klokjes (olietemp/druk) zitten volgens mij de sensoren er al bij (iig bij Raid HP).
Turbodruk heb je niet eens een sensor voor nodig dunkt mij (gewoon een slangetje + extra T-stukje)

Had alleen niet op een aparte AFR sensor gerekend à-la duah :-\

verburgh

TIP  ;D ik zal gewoon eerst dan de AFR doen  ;) weet je zeker dat hij niet te arm loop.Kan flinke motorschade geven te arm lopen

wouter1220

Tips voor een goede losse AFR sensor? Wil graag wel alle meters in dezelfde stijl houden.....

wouter1220

Heb ik een mooie toko in de VS gevonden  :eusa_dance:

Leveren ze alleen maar meters in PSI's (voor de olie en turbodruk)....  :eusa_wall:
Waardeloos volk...  :evil:

Thijssie!

Citaat van: wouter1220 op 18-07-2010 00:44:28

Leveren ze alleen maar meters in PSI's (voor de olie en turbodruk)....  :eusa_wall:

Beetje omscholing is goed voor je :angel:

:evil:

;D

verburgh

Autostyle verkoop ook AFR meters maar wil je dar wel ik niet

)()()sT

Ik heb enkel een turbodrukmeter. Voor mij was het ook voor de leuk, dus ik heb iets goedkoops gezocht. Heb zelf de meter van Raid HP, ziet er ook in het donker leuk uit. Kostte maar €39,-

Let wel, 3 meters op die plek benemen je wat zicht.

wouter1220

Citaat van: verburgh op 18-07-2010 00:57:17

Autostyle verkoop ook AFR meters maar wil je dar wel ik niet
Autostyle begin ik ook niet aan..   :eusa_naughty:

Citaat van: )()()sT op 18-07-2010 01:18:38
Ik heb enkel een turbodrukmeter. Voor mij was het ook voor de leuk, dus ik heb iets goedkoops gezocht. Heb zelf de meter van Raid HP, ziet er ook in het donker leuk uit. Kostte maar €39,-

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/10ab4986.jpg

Let wel, 3 meters op die plek benemen je wat zicht.

Staat wel sjiek moet ik zeggen!
Nou vind ik het uitzicht vanuit een C70 toch al niet brilliant dus een beetje minder overleef ik ook wel  :angel:

MarkoC70T5

Ik heb deze voor mijn C70 besteld.

1x turbo druk
1x Olie temp en water temp in 1  kan je via een knopje de meter wisslen tussen 2 sensoren.
1x Olie druk

Ga zie in bouwen op de plek waar normaal het lucht rooster zit in het midden van je dashbord.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

M a r c

Onze PLX AFR-set is een widebandset, en met 249 euro helemaal compleet en scherp geprijst. Op de display kun je kiezen voor weergave in AFR-waarde of lambdawaarde.

Zogenaamde AFR-meters van 70 euro zijn vaak losse meters die je op je narrowband-sonde aansluit en deze geven eigenlijk té weinig info.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

wouter1220

Zag ze inderdaad staan, maar ben nou niet kapot van de styling van de meter zelf....
Naar zoiets ben ik wel opzoek though :)

M a r c

We hebben ook multigauges van PLX, dat is een ronde 52mm OLED display waarvan je zelf de weergave, achtergrond, etc. kunt programmeren.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

wouter1220

Citaat van: M a r c op 18-07-2010 12:07:42
Zogenaamde AFR-meters van 70 euro zijn vaak losse meters die je op je narrowband-sonde aansluit en deze geven eigenlijk té weinig info.

Een narrowband sensor (naar mijn weten de standaard lambda sensor) meet toch alleen "rijk" of "arm" ten opzichte van 14,7?
Daar heb je idd vrij weinig aan....