Motor bljift 'kantelen'

Gestart door 2.0keijzer, 23-02-2004 15:44:14

Vorige topic - Volgende topic

Enno

Ik heb ze maar besteld bij FCP Groton. Wel boeiend om te zien dat ze verwijzen naar hun andere website voor foreigncars en dat de prijzen daar bijna het dubbele zijn van de prijzen op de FCP site.

Totaal inclusief transport 173 USD heb onderdeel nummer 9135179 (Side mount) niet meebesteld.

ik neem aan dat ik alleen nog te maken krijg met naheffing BTW bij invoer. zal het wel zien over enkele dagen

Enno

Ja hoor ik heb bij de v70 gekeken. Er zit inderdaad verschil tussen vroeg en laat 850. laat 850 was gelijk aan vroeg v70. Zou dus moeten werken.

Enno

Ik heb nog een vraag.

Hoe zit het met responsgevoel? Als ik optrek, maakt de 20-kleps 2.5 best wel veel geluid. Maar voor mijn gevoel komt het niet over op de wielen. Ik heb dus de motorsteunen in bestelling. Zijn nog niet afgeleverd. De auto loopt trouwens wel dik 220 op de teller, daar klaag ik niet over. Maar wordt het responsegevoel na vervanging van de motorsteunen rondom weer beter?

Ik vind na enkele weken powerflex het geluid lichtelijk storend. Ik hoop dat na veranging van de overige motorsteunen dit geluid minder wordt en dat de motor weer lekker reageert. Overigens merk ik wel op dat de motor na montage powerflex al wel beter koppelt dan voorheen. Dat zal ook wel met kappote motorsteun te maken hebben gehad.

Is mijn stelling over response een vreemde? 220 voor een niet turbo 170 PK is op zich toch niet slecht volgens mij.

Enno

OK,

Mijn motorsteunen (3 stuks) zijn na 7 weken wachten binnen. Nu nog de vraag, wie weet er iemand die ze kan monteren?

Invoer kwam alleen de inklaringskosten en de BTW bij. Geen invoerrechten. Totaal 179 EUR betaald.

Enno

Enno

IK heb vandaag de drie motorsteunen laten vervangen. Ik ben gewoon helemaal verbaasd. Het stugge uit de voortrein is weer verdwenen. De resonantie na montage van powerflex is grotendeels weg. Wat over blijft is een erg strak gevoel en erg rustig rijgedrag.

Hopelijk blijft hij nu zo rijden.

ed

Wat was je kwijt voor het vervangen van die drie steunen? Lijkt me een flinke operatie, aangezien je bij de onderste niet zo makkelijk bij kan.
Als ik me niet vergis is er dus één blijven zitten, want ik dacht dat er vier waren.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Enno

Montage EUR 82,50. Motorsteunen incl transport en belasting 180 EUR
samen 262 EUR

Enno

Het betreft 3 motor steunen aan de onderkant. Eentje voor, eentje achter en eentje aan distributie zijde.

zoef

Het is vreemd dat je 5 mmruimte hebt in de ophamgigng. Als ik bij mijn 850 kijk is het bijna niets wat je aan beweging ziet.
Het is we recent bij de dealer vervangen.