[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Harrie Arendsen Doetinchem 4 september 2010

Gestart door RRRRR_Ramon, 18-07-2010 21:11:41

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

UserID6342

Veel plezier allemaal vandaag, ik heb vandaag andere plannen staan ;D

rifwachter

Moet eerst nog even werken bij de dealer, vertrek hier om 13.00 uur.

De zon is er al.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

)()()sT

Veel plezier vandaag!
Hier moet die ^&$&%#^mist eens optrekken  :evil:

hathü

Veel plezier met ut sleutelen. Ik heb niks te sleutelen, en zou niet mogen, ben geen clublid. Tijd voor een bakkie is er vandaag helaas ook niet heb bezigheden elders en vanaaf weer werken.

volvoTon

het was een geweldige dag heb veel aan de auto kunnen doen onder andere het derde remlicht in spoiler aangesloten en de achterbekleding in orde gemaakt.
Bedankt voor de hulp van de monteurs van garage Harrie Arendsen.

gr Mike en Ton

pwassink

Citaat van: volvoTon op 04-09-2010 18:05:47
het was een geweldige dag heb veel aan de auto kunnen doen onder andere het derde remlicht in spoiler aangesloten en de achterbekleding in orde gemaakt.
Bedankt voor de hulp van de monteurs van garage Harrie Arendsen.

gr Mike en Ton

Owjaahjoh ?  ;D

Was idd gezellig,  

Ben er niet zo heel erg lang geweest, maar had binnen vijf minuten weer een stel ietwat zwarte klauwen.
Een aantal mensen weer kunnen voorzien van een handje op t moment dat t nodig was, een heel stel
ouwe rotten gezien inclusief een bepaalde heer uit t westen die iets met airco's deed vroegah...
en weer een stel nieuwe gezichten erbij, ook wat nieuwe leden gezien en mensen die laatst ook op
de  "kerkemeier" meeting waren weergezien die nu aan het werk gingen met hun volvo.

Alle lof weer voor de organisatie en Harrie Arendsen zijn medewerkers, t was weer een vloeiend geheel ..  :eusa_clap:

Daarna zijn we doorgereden naar Beekbergen, en hebben de rest vd dag in stoom en oliedampen gestaan
en genoten van het prachtiche spekrtakel daar, en het prachtige weer wat er perfect voor was ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

llinssen

Was inderdaad goed geregeld daar in Doetinchem. Monteur die je met raad en daad uit de brand (of in mijn geval lekstroom) hielpen. Niet zo druk als ik wel andere sleuteldagen gezien heb, maar zeker niet minder geslaagd!

Veel dank aan de organisatie!
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

rifwachter

Het was een gezellige middag, de dealer had een nieuwe S60 klaar staan waar we mee op een pop en op een soort muurtje mochten rijden zonder de rem aan te raken !    het testen van het veiligheids systeem, de auto stopt vanzelf, was leuk om de gezichten te zien van de test rijders.

Dealer en organisatie, het was top !   :eusa_clap:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Rainbird

Citaat van: Rainbird op 19-07-2010 13:07:19
Ik kom ook. Mijn eerste keer ben benieuwd.

Wil nog een aantal zaken doen, als ik daar deze zomer geen tijd voor heb doe ik ze daar:

Trekhaak monteren
Nivomats monteren (waarschijnlijk)
cruise controle monteren
ruitensproeier achter repareren

Rammel uit de achter as lokaliseren ( schijnen geen stabilisatoren te zijn)
Ben heel benieuwd

We zijn weer thuis, hebben een erg leuke dag gehad.
Van boventaande dingen zaten de nivomats en de cc er al in. Vandaag de trekhaak er ondergesleuteld samen met mijn zoon.
We hebben het helaas niet helemaal af gekregen, het sleutel werk is klaar alleen de bedrading nog.

Dankzij Marco de rammel gelokaliseerd (toch de stabilisatie stangen voor). die moeten er nog nieuw onder. Heb ze al mee genomen zal van de week nog eens kijken of het lukt om ze er onder te zetten.

Het was een leuke dag bij Harrie Arendsen, goede hulp gehad van de monteurs en erg leerzaam.

Een ieder bedankt.

FGG

Zo, het was idd weer een leuke dag, super verzorgd door zowel club als dealer. Lekker gekletst met deze en gene en naast de klusjes nog wat foto's gemaakt.
De meeste mensen heb ik gevraagd m.b.t. het tonen van de kentekens. Mocht ik iemand vergeten zijn, stuur ff een PB, dan haal ik 'm weg.

@Ramon: groeten van je zus!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

san

Van wie is die zilverkleurige op de laatste foto?Heb namelijk wat vragen over de verstralers.

Bert 02.02.159

Wel lullig voor Harrie Arendsen dat maandagavond zijn anderhalf jaar oude gebouw aan de overkant van de straat afbrandde.....
Maar gelukkig is die amazone gespaard gebleven!!!!

FGG

Citaat van: san op 07-09-2010 20:26:29
Van wie is die zilverkleurige op de laatste foto?Heb namelijk wat vragen over de verstralers.

Hij ook! ;D

Ze 'schijnen' niet te werken. 8)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RRRRR_Ramon

Citaat van: Bert 02.02.159 op 08-09-2010 19:10:12
Wel lullig voor Harrie Arendsen dat maandagavond zijn anderhalf jaar oude gebouw aan de overkant van de straat afbrandde.....
Maar gelukkig is die amazone gespaard gebleven!!!!

Gelukkig van die 123 GT!! :o Echt een beauty...

Verder veel schade?  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪