[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Harrie Arendsen Doetinchem 4 september 2010

Gestart door RRRRR_Ramon, 18-07-2010 21:11:41

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

CiteerVolvo 850 Club Nederland website: Voor het 2 de achtereenvolgende jaar zijn we te gast bij Volvo Dealer Harrie Arendsen te Doetinchem om daar 1 van onze jaarlijkse sleuteldagen te organiseren, ze kijken er nu al naar uit!

Vanaf nu kunt u zich aanmelden er geld een maximum van 30 aanmeldingen dit is inclusief de reserves het een en ander is afhankelijk wat voor werkzaamheden er gedaan moeten worden en of iedereen een brug nodig heeft, het streven is om iedereen zijn ding te laten doen vandaar dat de inschrijving op 25 augustus om 24:00h sluit dit om de dealer de kans te geven de onderdelen te bestellen en anderzijds om een goed schema in elkaar te zetten zodat iedereen weer met een tevreden gevoel aan het einde van de dag naar huis kan gaan.

Ik hoop u allen te mogen begroeten op die dag zijn er eventueel vragen dan kunt u mij rechtstreeks een mail sturen en dan zal ik daarop zo snel mogelijk antwoorden,

Het e-mail adres is  t.vanengelenburg @ volvo850club.nl

Ps vult u het aanmeldformulier zo volledig mogelijk in, de aanmeldingen worden door mij 1-op-1 doorgestuurd naar de dealer.

Aanmelden kan via http://aanmelden.volvo850club.nl

Ik ga erheen, beetje aan de remmen klooien van de V70.

Wie gaat er nog meer?

Even voor de nieuwkomers en om discussies uit te sluiten: Dit is een Volvo 850 Club Nederland evenement, je dient lid te zijn van deze club om deel te kunnen nemen. Meer informatie op www.volvo850club.nl
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

RRRRR_Ramon

Citaat van: Claudia op 18-07-2010 21:13:41
Mogen V70's N ook? :P

Langskomen en een bakkie doen wel, jij wel.  ;) Laat Bart de Zilvermeeuw maar weer uit de stalling halen!  ;D

RRRRR_Ramon

Citaat van: Claudia op 18-07-2010 21:28:41
Maar aan de meeuw valt niets te sleutelen....

Kom zéker even buurten....is tenslotte om de hoek. :)

Sleutelen hoeft ook niet, maar dan kan hij even met zijn soortgenoten "babbelen".

PS: "hij" en "zijn" mogen ook worden gelezen als "zij" en "haar".

mehn

Citaat van: Claudia op 18-07-2010 21:13:41
Mogen V70's N ook? :P

Alleen als je Gea (of ieder ander die het regelt) helpt me de broodjes.  :evil:

;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

mehn

Citaat van: Claudia op 18-07-2010 21:51:39
Dán mag er wel aan mijn N gesleuteld worden?

Zoals gebruikelijk is sleutelen voorbehouden aan clubleden met een 850/x70 ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rainbird

Ik kom ook. Mijn eerste keer ben benieuwd.

Wil nog een aantal zaken doen, als ik daar deze zomer geen tijd voor heb doe ik ze daar:

Trekhaak monteren
Nivomats monteren (waarschijnlijk)
cruise controle monteren
ruitensproeier achter repareren

Rammel uit de achter as lokaliseren ( schijnen geen stabilisatoren te zijn)

Ben heel benieuwd

RRRRR_Ramon

Rainbird

Citaat van: RRRRR_Ramon op 20-07-2010 18:55:33
Citaat van: Rainbird op 19-07-2010 13:07:19
ruitensproeier achter repareren

Op een sedan??  ::)  :eusa_think:

Of heb je inmiddels een Estate?

scherp gezien RRRRR_Ramon  :eusa_clap: :eusa_clap:

We hebben er inmiddels een estate bij, we hebben nu een sedan en een estate 2.5 10V uit 1995

moet ik de nieuwe auto eigenlijk ook voorstellen?

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Rainbird

Zal van het weekend wel even een plaatje schieten en de auto voorstellen in het daarvoor bestemde topic

855-Champagne

Citaat van: Claudia op 18-07-2010 21:28:41
Maar aan de meeuw valt niets te sleutelen....

Kom zéker even buurten....is tenslotte om de hoek. :)

Kom lemper bij je halen hahahah

Boeijke

Citaat van: RRRRR_Ramon op 18-07-2010 21:11:41
CiteerVolvo 850 Club Nederland website: Voor het 2 de achtereenvolgende jaar zijn we te gast bij Volvo Dealer Harrie Arendsen te Doetinchem om daar 1 van onze jaarlijkse sleuteldagen te organiseren, ze kijken er nu al naar uit!

Vanaf nu kunt u zich aanmelden er geld een maximum van 30 aanmeldingen dit is inclusief de reserves het een en ander is afhankelijk wat voor werkzaamheden er gedaan moeten worden en of iedereen een brug nodig heeft, het streven is om iedereen zijn ding te laten doen vandaar dat de inschrijving op 25 augustus om 24:00h sluit dit om de dealer de kans te geven de onderdelen te bestellen en anderzijds om een goed schema in elkaar te zetten zodat iedereen weer met een tevreden gevoel aan het einde van de dag naar huis kan gaan.

Ik hoop u allen te mogen begroeten op die dag zijn er eventueel vragen dan kunt u mij rechtstreeks een mail sturen en dan zal ik daarop zo snel mogelijk antwoorden,

Het e-mail adres is  t.vanengelenburg @ volvo850club.nl

Ps vult u het aanmeldformulier zo volledig mogelijk in, de aanmeldingen worden door mij 1-op-1 doorgestuurd naar de dealer.

Aanmelden kan via http://aanmelden.volvo850club.nl

Ik ga erheen, beetje aan de remmen klooien van de V70.

Wie gaat er nog meer?

Even voor de nieuwkomers en om discussies uit te sluiten: Dit is een Volvo 850 Club Nederland evenement, je dient lid te zijn van deze club om deel te kunnen nemen. Meer informatie op www.volvo850club.nl

Er zijn nog wat plaatjes vrij en de uiterste inschrijfdatum komt dichterbij.
Dus wie er bij wil zijn moet snel zijn.

Willem

RRRRR_Ramon

-D©©©L-