[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Ton van Kuyk Alkmaar 25 september 2010

Gestart door RRRRR_Ramon, 18-07-2010 21:20:54

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Gooien ze er nu al een BBQ tegen aan om sleutelaars te trekken?

Citaat van: Volvo850Club
Vanaf dit moment kan iedereen zich aanmelden voor de Poetsdag met BBQ! Wie is er bij??

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jeff

Dat dacht ik ook al, op de poetsdag is er een BBQ Florian en voor zover ik weet was dit vorig jaar ook. Alleen jammer dat het tegelijk valt met de slipcursus...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

FGG

¤Gea¤

De inschrijftermijn voor de sleuteldag is verlengd tot as. zondag.

Dus heb je nog wat te sleutelen, schrijf je in voor zondag aanstaande!!

Lukt het inschrijven niet, mail dan even naar e c @volvo850club.nl (zonder de spaties)

Rijns_t5r

sorry ik ga het niet redden om een beetje bijtijds op de sleuteldag te komen,dus zal er helaas niet wezen,jammer vind het altijd wel gezellig  :-[
volgende keer zal ik er zeker bijzijn.

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Ludo

Het is al iedere week sleuteldag, wil ook wel eens een snipperdag...  ;D

arjen850

Citaat van: Ludo op 18-09-2010 20:45:13
Het is al iedere week sleuteldag, wil ook wel eens een snipperdag...  ;D

Of een slipperdag ;D

mafvanvolvo

Mijn Volvo staat vanaf vanmiddag in Alkmaar,zullen even kijken wat er loos is en zullen als het moet
de desbetreffende onderdelen bestellen zodat ik Zaterdag morgen zo aan de slag kan.Groet.

wouter1220

Mogen ook "niet-850clubleden" meedoen met de sleuteldag?

Ik wil graag mn ashoes vervangen op mn C70 en ben de 25e toevallig vrij en Alkmaar is naast de deur :D

FGG

Citaat van: wouter1220 op 20-09-2010 14:48:48
Mogen ook "niet-850clubleden" meedoen met de sleuteldag?

Ik wil graag mn ashoes vervangen op mn C70 en ben de 25e toevallig vrij en Alkmaar is naast de deur :D

Ik geef je weinig kans. ::)

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

RRRRR_Ramon

Citaat van: RRRRR_Ramon op 18-07-2010 21:20:54

Even voor de nieuwkomers en om discussies uit te sluiten: Dit is een Volvo 850 Club Nederland evenement, je dient lid te zijn van deze club om deel te kunnen nemen. Meer informatie op www.volvo850club.nl

@wouter1220: Als je dit topic vanaf het begin had gelezen dan had je bovenstaande kunnen zien.

Dus ga naar de Volvo 850 Clubsite en wordt eerst lid.

Gezien de tijd die er nog is tussen jouw eventuele lid worden en de sleuteldag op 25 september denk ik niet dat dit op zo'n korte termijn nog geregeld kan worden. Maar alvast lid worden kan altijd. Dan kun je wel naar de volgende bijeenkomsten van de Volvo 850 Club.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

wouter1220

Mijn excuus, las even snel dit topic en schoot er tegen beter weten in een berichtje tegen aan.....

V70geRwin

Citaat van: wouter1220 op 20-09-2010 18:40:12
Mijn excuus, las even snel dit topic en schoot er tegen beter weten in een berichtje tegen aan.....

Met een beetje goede wil moet e.e.a. nog wel mogelijk zijn, het is tenslotte pas dinsdag, er zijn nog plekken voorzover ik kan zien. Ik zou er gauw een belletje/email aan wagen richting de club/organisator van de sleuteldag.

suc6 en wie weet tot zaterdag.