[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Ton van Kuyk Alkmaar 25 september 2010

Gestart door RRRRR_Ramon, 18-07-2010 21:20:54

Vorige topic - Volgende topic

RRRRR_Ramon

CiteerVolvo 850 Club Nederland website: Hier op deze dag een sleuteldag van de Volvo 850 Club Nederland. Het belooft een gezellige dag te worden. Fijn sleutelen aan je 850/x70 in de werkplaats van officieel Volvo Dealer Ton van Kuyk te Alkmaar.

Aanmelden kan via http://aanmelden.volvo850club.nl

Wie gaat er mee?

Ikzelf ga naar Doetinchem op 4 september. Misschien kom ik wel kijken in Alkmaar die dag.

Even voor de nieuwkomers en om discussies uit te sluiten: Dit is een Volvo 850 Club Nederland evenement, je dient lid te zijn van deze club om deel te kunnen nemen. Meer informatie op www.volvo850club.nl
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

ben-XC70

:eusa_naughty: foutje bedankt, volgens mij dit jaar niet gelijktijdig in Doetinchem en Alkmaar. De sleuteldag in Alkmaar is drie weken later op 25 september. dus gauw de datum in de aanhef wijzigen.
Ik denk die dag aanwezig te zijn. Heb nog even tijd om me aan te melden maar hou de aanmeldingen wel in de gaten.

RRRRR_Ramon

Rijns_t5r

WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

marcelV70R

zal eens ff horen waar mn ex heen wil
dan zal ik haar aanmelden!!
misschien dat ik dan zelf ook ff meekom

Marcel

marcelV70R

rifwachter

Citaat van: marcelV70R op 25-07-2010 14:42:02
zo heb net mn ex aangemeld voor de sleuteldag ;D

Marcel

heeft die "ex" al een e-mail adres ?   ik heb net deze bevestiging ontvangen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

V70geRwin

Heb me ook aangemeld met als doel om de carterventilatie even aan te pakken.
Klopt het alleen dat het pas vanaf 1400 uur sleutelen is zoals vermeld in de bevestigingsmail?

jrkalf

Ik moet helaas verstek laten gaan. Eindelijk een klusdag enigszins in de buurt, dan ben ik net een dag met vakantie en zit ik in het topje van groningen :(
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jeff

Citaat van: jrkalf op 01-09-2010 10:01:02
Ik moet helaas verstek laten gaan. Eindelijk een klusdag enigszins in de buurt, dan ben ik net een dag met vakantie en zit ik in het topje van groningen :(

Aankomend weekend is er ook eentje ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jrkalf

Doetinchem is enigszins....... uit de buurt. Daarbij moet ik bij de garage bij mij in de buurt zijn. Iets met motoronderhoud etc. Toch items die ik niet zelf doe, of denk te kunnen doen. Zeker als ik van Ludo begrijp dat het een klus van een uurtje of 6 is. Dan rij ik naar de sleuteldag en dan heb ik aan het eind van de dag alleen een auto die uit elkaar ligt. .... kortom: Kansloos...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

RRRRR_Ramon

Even dit topic omhoog schoppen...  ::)

Men kan zich nog tot dinsdag 14 september 12.00 uur inschrijven voor deze sleuteldag bij Ton van Kuyk te Alkmaar!

marcelV70R

ik heb toch een beetje het idee dat de sleuteldagen niet zo heel populair meer zijn
als het een beetje meezit kom ik ook ff langs!

Marcel

RRRRR_Ramon

Citaat van: marcelV70R op 07-09-2010 18:33:05
ik heb toch een beetje het idee dat de sleuteldagen niet zo heel populair meer zijn
als het een beetje meezit kom ik ook ff langs!

Marcel

Dat idee heb ik ook...  :eusa_think:

Afgelopen zaterdag was het toch nog best druk in Doetinchem op die 5 bruggen, al waren de brugtijden wel ruim genomen.