Auto raden

Gestart door irian paul, 19-07-2010 16:09:39

Vorige topic - Volgende topic

LvD

Wel een heel klein motortje voor een 'echte auto', ik denk ook eerder aan een brommobiel. Dit doet me denken aan deze auto die we een keer tegen kwamen op een wandeling in de Belgische Ardennen:

johanw

Citaat van: LvD op 21-07-2011 10:46:27
Wel een heel klein motortje voor een 'echte auto', ik denk ook eerder aan een brommobiel. Dit doet me denken aan deze auto die we een keer tegen kwamen op een wandeling in de Belgische Ardennen:
http://i827.photobucket.com/albums/zz195/Lodewijkvandelft/5b60c538.jpg

ik denk een renault 4 als ik de onderdelen zo zie

joebar

Citaat van: johanw op 22-07-2011 08:12:50

ik denk een renault 4 als ik de onderdelen zo zie

Ik geloof niet dat de R4 een ladderframe had, die hadden al een zelfdragende carroserie...
Ook de manier van de stuurstang aan het stuurhuis is volgens mij geen R4.
en de motor ligt zo ver naar achter, denk eerder aan een busje o.i.d.

rogerV701998

Lijk wel een 6 cilinderblokje of zie ik het nu helemaal verkeerd. :eusa_think:

Luc

Is het geen 2C(ylinders)V(alves)6 blokje? Een eend dus?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

rogerV701998

Een eend heeft volgens mij een luchtgekoelde boxermotor.

daytonawim

Het lijkt idd een 6 cylinder lijn motor. met de versnellingsbak voor de motor geplaatst, net zoals het stuurhuis ??? en het dus een voorwiel aandrijving zou lijken te zijn.

Als je goed kijkt zie je de aandrijfas lopen.

Rob850turbo

Traction avant?

UserID6342

joebar

Citaat van: daytonawim op 23-07-2011 08:57:07
Het lijkt idd een 6 cylinder lijn motor. met de versnellingsbak voor de motor geplaatst, net zoals het stuurhuis ??? en het dus een voorwiel aandrijving zou lijken te zijn.

Daarom zei ik al dat het wel een busje leek, die j5 enzo hadden de motor tussen de voorstoelen staan onder zo'n (NIET GELUIDS-ISOLERENDE) dunne stalen kap, binnen ging je dan kapot van de herrie

rogerV701998

Arjanestate

Citaat van: daytonawim op 23-07-2011 08:57:07

Het is iig geen 6 cilinder, deze heeft er vier, er zit wel iets herkenbaars in maar er komt niets bij me bovendrijven :eusa_wall:
Iig geen BMW ;D
854 T-5 ROOD 1994

daytonawim

Hrn je geen knappere foto ? ( al staat ie maar even online om te rippen)

GeertM2

Het is een Renault 4 4 cyl. met de in en de uitlaat aan dezelfde kan van de kop. Vandaar 6 gaatjes.
Kan even geen beter plaatje vinden, maar dit is hetzelfde type motor (Ventoux motor) maar dan achterin een 4CV ligt:

Bumper is ook duidelijk R4.

V70R-obert

Heeft iemand een Renault4 gehad en kan hij aan de gordelhouder zien of dit een R4 is?
(op grotere foto zie je gordelhouder duidelijk)