Auto raden

Gestart door irian paul, 19-07-2010 16:09:39

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

LvD

Wij dachten ook een Renault 4. Twee extra pics van de plaats delict:

@Wim, ik mail je de originele bestanden wel.

daytonawim

thanks zag ze net binnen komen

UserID6342

Ik meen me te herinneren dat bij een R4 de bak voor de motor zat (waarmee de karakteristieke schakelpook werd bediend door een lange stang die over de bak en motor heenliep)  Bij dit blok ziet het er in mijn ogen niet naar uit dat aan de voorkant van het blok de bak heeft gezeten, ondanks de aandrijfassen.  Want dat zou niet uitkomen met de poelie van het blokje.  Of ben ik nu abuis ?

wepster

klopt dirk
bij een R4 zit de bak voor het blok oftewel het blok licht er eigenlijk andersom in dit is in iedergeval geen R4 als ik uit ga van het blok ( mits er een eigenaar een ander blok in gelepelt heeft )
heb er hier een in het onderhoud en die ziet er onder de kap echt heelanders uit als hier op de foto vandaar ook deze reactie ;D

GeertM2

dirk, de bak zit verstopt onder de bladeren/takken en het stuurhuis.

Rob850turbo

een hint over het bouwjaar ?

LvD

Ik weet er nu evenveel van als jij ;) Kwam 't zo tegen in een bos tijdens een wandeling in de ardennen. Het enige wat ik bij benadering weet is de locatie: in de buurt van Rendeux...

jgvdv

jongens het is gewoon een renault 4 met een 850 cc motor , herken de onderdelen zo... wie het niet geloofd mag wel even in de loods in emmeloord komen kijken ;)
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

BoudewijnB

wie herkent mijn nieuwe speeltje?

Sbv

landrover defender

Rob850turbo

in elk geval is de onderkant weer schoon.

twintigV

Iemand nog in voor wat raadwerk?
Gr.

Ben

Eend met Ferrarimotor