Auto raden

Gestart door irian paul, 19-07-2010 16:09:39

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Lincoln Continental, ergens 1950 nogwat?

Teddy81

Ik weet het al, het is een Chevrolet Bel Air 1957! Gruwelijke auto.... zoooo mooi!

zwamborn

Bijna goed....
Tipje: Het chromen stripje linksboven is karakteristiek....

Teddy81

Dan moet het een Chevrolet Nomad zijn. Ook VET!

En dit is de juiste foto die erbij hoort! ;) (Denk ik)

zwamborn

:eusa_clap: :eusa_clap:

Als je van estates houd is dit toch wel de ultieme klassieker :eusa_drool: :eusa_drool:

Teddy81

Heel mooi inderdaad! Ik ga even een nieuwe zoeken.

Teddy81

Next:

En deze krijg je er meteen bij!

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Geen Lada. Daarom het tweede plaatje.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

michiel

Neuh, een of andere oude Datsun. 120Y of zo?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Teddy81

Nee geen FSO! :)

Teddy81

Nou Michiel, dat zit er heel erg dicht bij! Ik wil ook graag het type nog even horen.

michiel

Citaat van: Teddy81 op 26-11-2010 15:24:12
Nou Michiel, dat zit er heel erg dicht bij! Ik wil ook graag het type nog even horen.

Dat zeg ik toch, 120Y of zo  ;D

Verder kom ik echt niet.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Teddy81

Hahaha, en door mijn opmerking laat ik blijken dat Datsun wél goed is maar dat het type dus niet goed is! ;)

Edit: Ik heb even gegoogled op 120Y maar dit kan ik ECHT niet goed rekenen.  ;D Het moet niet te makkelijk worden natuurlijk.