Auto raden

Gestart door irian paul, 19-07-2010 16:09:39

Vorige topic - Volgende topic

markmol

Citaat van: Teddy81 op 07-12-2010 22:11:55
Cadillac SRX

Hmm toch niet denk ik, maar er zit wel wat Cadillac's in!

Geen SRX

Er zit zeker wat cadillacs in. Da's het laatste wat ik zeg!

Teddy81

Ja toch, Cadillac CTS coupe, maar is die al in productie?
Wij hebben op de zaak een CTS-V staan, vandaar dat ik de Caddy herkende! Wat een BOM is dat! 556pk en 747Nm!

markmol

Citaat van: Teddy81 op 07-12-2010 22:17:50
Ja toch, Cadillac CTS coupe, maar is die al in productie?
Wij hebben op de zaak een CTS-V staan, vandaar dat ik de Caddy herkende! Wat een BOM is dat!

Geen CTS-V of coupe, je bent wel erg dicht bij.

Teddy81

Damn jij bent streng! ;) CTS sportwagon!

Boeijke

cts sports wagon

Boeijke

Pfff, net te laat

markmol

Ja sorry..
Ik dacht dat het wel eens tijd werd om een hele nieuwe auto voorbij te laten komen. Deze staat in de volgende autoweek.

Gaat dus om de Cadillac CTS Wagon... Moet zeggen dat ik het echt geen mooie auto vind..

Teddy81

Jij mag een nieuwe plaatsen hoor, ik zit weer op de telefoon! ;D

Ik vindt overigens die CTS dingen wel wat hebben, ik weet niet of je er al eens een in het echt hebt gezien?
Maar goed, die van ons is natuurlijk wel voorzien van een supercharged V8, wat een beest! Zou er zo eentje willen hebben, misschien wel liever dan een M5 bijvoorbeeld! Ik vind ze echt gaaf!

markmol

Ja ik blijf bezig!  :eusa_hand:
Iemand anders een idee? 

Teddy81

Im bedoelde Boeike! ;)

Boeijke

markmol

Citaat van: Teddy81 op 07-12-2010 22:24:53
Jij mag een nieuwe plaatsen hoor, ik zit weer op de telefoon! ;D

Ik vindt overigens die CTS dingen wel wat hebben, ik weet niet of je er al eens een in het echt hebt gezien?
Maar goed, die van ons is natuurlijk wel voorzien van een supercharged V8, wat een beest! Zou er zo eentje willen hebben, misschien wel liever dan een M5 bijvoorbeeld! Ik vind ze echt gaaf!

Ik zie ze wel eens rijden. Ik moet wel toegeven dat ze geweldadige motoren hebben maar ik vind ze te schreeuwerig. Net als die amerikaanse e klasse kopie van chrysler

Boeijke

Marc O.

Lamborghini Islero?
...The Nile isn't just a river in Africa...

markmol

Hmm alleen een interieur... Lastig... Ik zie in ieder geval een luxe sportieve auto uit de jaren 70?